گروه معماری دکورساز مجری بازسازی و نوسازی خانه، ویلا ، آپارتمان، مغازه و منزل

|

شرکت بازرگانی شیمی آذین، تولیدکننده و پخش‌کننده عمده مواد اولیه کامپوزیت و فایبرگلاس

  • بازسازی دکور مغازه

    172

     

    شاید برای شما هم سؤال باشد که چرا بعضی از فروشگاه‌ها  یا مغازه‌ها به نسبت سایرین، فروش چندبرابری دارند؟ آنچه مسلم است، نمی‌توان موفقیت آنها را به شانس نسبت داد. درهم آمیختن چندین عامل می‌تواند این امر را توجیه کند، ازجمله این موارد می‌توان به موقعیت مکانی، کیفیت نمای بیرونی، چیدمان و دکوراسیون داخلی، فضا و خدمات اشاره کرد. از همین رو یکی از اصلی‌ترین دلایل نفروختن برخی از فروشندگان شکل و ظاهر مغازه است که تأثیر بسیار زیادی دارد. به همین دلیل صاحبان کسب‌وکار می‌بایست به بازسازی دکور مغازه اهمیت بسیاری دهند. حال سؤالی که مطرح می‌شود این است که بازسازی دکور مغازه چگونه است؟ شاید برایتان جالب باشد بدانید که با هزینهٔ فوق‌العاده خوبی می‌توانید مغازه خود را بازسازی کنید. اما این کار چگونه صورت می‌گیرد؟ هزینه بازسازی مغازه چقدر است؟ چرا اصلاً باید به بازسازی دکور مغازه بپردازیم؟

    درصورتی‌که مایلید اطلاعات کاملی درباره بازسازی دکور مغازه به دست آورید تا در کسب و ارتقا جایگاه خود در بین رقبا، موفق عمل کنید و چالش شما، جذب مشتریان و مهم‌تر از آن، حفظ آنان بر طرف گردد می‌توانید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. خواندن این مقاله می‌تواند در این زمینه شما را یاری کند. این مقاله آموزشی را از دست ندهید و تا آخر این مقاله با دکورساز همراه باشید.

     

    ارائه با کیفیت کارها

    انجام کارها در سریع‌ترین زمان

    دارای خدمات پس از فروش

    تجربه بسیار بالا در زمینه بازسازی

    بازسازی دکور مغازه چیست؟

    بازسازی دکور مغازه چیست؟

    خب، قبل از هر چیزی باید به موضوع بسیار مهم و کلیدی بازسازی دکور مغازه چیست بپردازیم و باید حتماً درباره آن بدانید. بازسازی دکور مغازه به معنای مدرن و شیک‌تر کردن یا تازه‌سازی مغازه است. وقتی دکور مغازه خود را بازسازی کنید مغازه شما شیک‌تر و به‌روزتر می‌شود. به بیانی دیگر بازسازی و نوسازی مغازه یا محل کسب‌وکار، به معنای اعمال تغییراتی بزرگ و چشمگیر در نمای بیرونی و داخلی آن است. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که بازسازی تنها به بازسازی دکور مغازه ختم نمی‌شود و شما می‌توانید مکان‌های دیگری نظیر  خانه، آپارتمان، ویلا و… نیز بازسازی کنید. اما در این مقاله قصد داریم تا کامل درباره دکور مغازه و بازسازی آن با هم صحبت کنیم تا اطلاعات جامع و کاملی را در این باره داشته باشید.

     

    چرا باید به بازسازی دکور مغازه بپردازیم؟

    این سؤالی است که ذهن بسیاری از افراد را درگیر کرده است و بسیاری جواب آن را نمی‌دانند. صاحبان کسب‌وکار نیز نمی‌توانند چشم بر موضوع رقابت در دنیای امروز ببندند. از همین رو طراحی نمای داخلی و خارجی علاوه بر اینکه تفاوت شگرفی میان شما و رقبا ایجاد می‌کند، می‌تواند در راستای برندسازی کسب‌وکار شما نیز کمک شایانی کند. این یعنی همان تفاوت خاص و ارزشمندی که در پی آن بودیم! برندسازی می‌تواند شما را برای همیشه در خاطر مشتریان ماندگار کند و جذب بیش‌ازپیش مشتری را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

    در ادامه قصد داریم تا به طور جامع و کامل درباره جواب سؤالی که در بالا مطرح شد به شما توضیحاتی ارائه دهیم تا هیچ سردرگمی باقی نماند. بگذارید با یک مثال برای شما توضیح دهم. تصور کنید که یک مغازه قدیمی و فرسوده دارید و دکور آن زیاد جالب نیست. شاید برایتان جالب باشد بدانید که در فروش محصولات عوامل زیادی وجود دارد که به فروش و جذب مشتری می‌رسد.

    یکی از آن‌ها شکل و ظاهر مغازه است که باعث جذب مشتریان می‌شود و اگر دکور مغازه شما بازسازی نشده باشد و جلوه زیبایی نداشته باشد مشتریان شما بسیار کم خواهند بود. اما اگر به شکل و ظاهر مغازه‌تان اهمیت ویژه‌ای بدهید قطعاً نتیجه خوبی خواهید گرفت. سایت دکورساز به بازسازی دکور مغازه به‌خوبی پرداخته که این کار یک کار حرفه‌ای و تخصصی است. حالا که به اهمیت بازسازی دکور مغازه پی بردید، می‌بایست در خصوص هزینه‌های این اقدامات نیز اطلاعات کاملی داشته باشید.

     

    9
    191

    هزینه نوسازی دکور مغازه چقدر است؟

    جدا از موارد و نکاتی که بیان کردیم شما می‌بایست پیش از شروع هر کاری باید هزینه‌های بازسازی و نوسازی دکور مغازه را برآورد کنید و تصمیم بگیرید آیا تمامی این اقدامات به‌صرفه و مفید است با نه.

    هیچ‌کس نمی‌تواند منکر این شود که در هنگام خرید، جذب فروشگاه‌هایی می‌شود که ظاهری جذاب و خاص دارند؛ بنابراین ظاهر کسب‌وکار شما می‌تواند باعث افزایش بازدید از فروشگاه شما شود و حتی می‌تواند روی خرید مشتریان هم تأثیر به سزایی داشته باشد. از طرفی دیگر، بهبود ظاهر فروشگاهتان می‌تواند بر عملکرد نیروهای مشغول به کار هم اثر بگذارد. پس نتیجه می‌گیریم که تغییر دکوراسیون یک امر کاملاً مفید است که باعث افزایش جذب مشتری، بالارفتن فروش و رسیدن به سوددهی بیشتر می‌شود.

    هزینه بازسازی دکور مغازه چقدر است؟

    برآورد هزینه دقیق بازسازی دکور مغازه کار راحتی نیست و صاحبان کسب‌وکار باید به کمک کارشناسان و حضور در محل مغازه هزینه آن را به طور دقیق مشخص کنند. این هزینه به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله این موارد می‌توان به متراژ و مساحت مغازه اشاره کرد. طبیعتاً هر چه محل کسب‌وکار شما بزرگ‌تر باشد و متراژ بالاتری داشته باشد هزینهٔ تغییر دکوراسیون بالاتر می‌رود. عامل بعدی متریال و نوع مواد مورداستفاده در بازسازی است. مورد بعدی که در مشخص‌کردن هزینهٔ بازسازی تأثیر مستقیم دارد، ایده و مجموع کارهایی است که نیاز است انجام شود. آخرین عامل در برآورد هزینهٔ بازسازی مغازه‌های قدیمی، محل قرارگیری مغازه و یا فروشگاه شما است. به‌طورکلی بسیار منطقی است که هزینهٔ بازسازی مغازه در تهران با هزینهٔ بازسازی در سایر شهرستان‌ها تفاوت داشته باشد.

    اما فراموش نکنید هزینهٔ این کار هر چقدر که باشد، در مقایسه باارزش و تأثیری که بر روی کسب‌وکار شما می‌گذارد بسیار ناچیز خواهد بود. به یاد داشته باشید که این کار همان کاری است که می‌تواند نقطهٔ عطف کارنامهٔ کاری شما باشد و ورق زندگی شما را به طور معجزه‌آسایی برگرداند.

     

    ۱۲ نکته مهم در تعمیر مغازه‌های قدیمی

    1. اطمینان حاصل کنید که مغازه شما فضای لازم جهت بازسازی را دارد.
    2. برنامه‌ریزی داشته باشید و بدانید پروژه چه زمانی قرار است تمام شود. دانستن این نکته ازاین‌جهت حائز اهمیت است که مغازه باید تا زمان اتمام کار بسته شود؛ بنابراین به طور دقیق برای هزینه‌ها، بودجه و… برنامه‌ریزی کنید
    3. بررسی سیم‌کشی و لوله‌کشی و موارد این چنینی را جزو اولویت‌های اول قرار دهید
    4. مشخص کنید که بودجهٔ شما برای تعمیر مغازهٔ قدیمی خود چقدر است و بخشی را به هزینه‌های اضافی غیرقابل‌پیش‌بینی اختصاص دهید
    5. هرگز برای کم‌کردن هزینه از کیفیت کار و متریال مورداستفاده کم نکنید، این امر می‌تواند در آینده برای شما موجب دردسر شود.
    6. از تأثیر عناصری چون رنگ دیوارها، استفاده از گلدان و به‌خصوص نورپردازی و… غافل نشوید
    7. برای‌آنکه اصول طراحی در فضای داخلی رعایت شود لازم است از کسی که در این زمینه تخصص و تجربه دارد کمک بگیرید.
    8. ویترین مغازهٔ شما، معرف کسب‌وکارتان است و مهم‌ترین عنصر جذب مشتری است؛ بنابراین باید مطابق با محصولاتی که قرار است در آن قرار داده شود، با کمک متخصصین و ایده‌پردازان، به بهترین شکل ممکن طراحی و بازسازی شود.
    9. سپردن کار به افراد غیرمتخصص و صرفه‌جویی نامناسب در بازسازی می‌تواند برای شما گران تمام شود.
    10. خوب است که پیش از شروع تعمیر و بازسازی فروشگاهتان یک طرح اولیه داشته باشید.
    11. در خرید مصالح موردنیاز هوشمندانه عمل کنید. نیازی نیست تمام مصالحی که می‌خرید برند باشند یا تمام وسایل قبلی را دور بریزید، اشکالی ندارد اگر از وسایل قدیمی که هنوز کارآمد هستند استفاده کنید. در ضمن بهتر است همان ابتدا تمام مصالح را تهیه کنید؛ زیرا ممکن است باگذشت زمان و دست‌دست کردن، با افزایش قیمت روبه‌رو شوید. رعایت این چند مورد می‌تواند موجب صرفه‌جویی شما در هزینه‌ها شود.
    12. نکتهٔ آخر: برای بازسازی و تعمیر دکور مغازه باید مقررات و استانداردهای مرتبط با ساخت‌وساز، بهداشت و ایمنی کار حتماً رعایت شود

    جمع‌بندی

    اگر بخواهیم یک جمع‌بندی کامل داشته باشیم گفتیم که بازسازی دکور مغازه چیست و چرا اصلاً به بازسازی آن نیاز است. یکی از موارد مهمی که در این مقاله به آن اشاره شد بخش مهم و بزرگ فروش بود که گفتیم این بازسازی چقدر می‌تواند در فروش محصولات مغازه به فروشنده‌ها کمک کند. همچنین درباره اهمیت و به‌صرفه‌بودن این کار با هم دیگر صحبت کردیم و گفتیم که آیا این کار برای فروشنده‌ها به‌صرفه است یا خیر. امیدوارم که از این مقاله بهره لازم را برده باشید و اگر سؤال داشتید در پایین همین صفحه حتماً از ما بپرسید.

    پیروز و سربلند باشید.

     

    مشاوره رایگان دکوراسیون داخلی دکورساز

    نمونه کارهای مجموعه دکورساز

    217
    216
    215
    218
    219
    211
    212
    210
    209
    208
    207
    206
    198
    199
    200
    201
    202
    203
    204
    205
    197
    196
    195
    194
    193
    192
    191
    190
    183
    184
    186
    187
    188
    189
    180
    179
    178
    177
    176
    175
    174
    166
    167
    168
    169
    170
    171
    172
    165
    164
    163
    159
    160
    161
    158
    150
    156
    155
    145
    137
    138
    139
    146
    147
    141
    140
    149
    142
    143
    151
    134
    135
    125
    132
    131
    130
    129
    127
    126
    119
    121
    123

    قبلی
    بعدی

    درخواست مشاوره رایگان

    Consulting1






    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    20% تخفیف برای اولی ها

    برای مشاوره رایگان کافیست شماره خود را بنویسید
    ارسال شماره
    دکور ساز یعنی زندگی جدید
    close-link
    تماس مستقیم با کارشناس