تابهحال به این موضوع فکر کردهاید که مغازه شما نیاز به بازسازی دارد یا نه؟ و یا اینکه نوسازی مغازه تأثیری بر روی درآمدتان دارد؟
فرقی ندارد خانه باشد یا مغازه یا ویلا. باگذشت زمان هر سازهای فرسوده میشود و نیاز به تعمیر و بازسازی پیدا میکند. چنانچه شما بازسازی را پشتگوش بیندازید آن سازه بیشتر و بیشتر تخریب شده و هزینهٔ بیشتری برای شما به بار خواهد آورد. اگر سازهای که از آن صحبت میکنیم یک مغازه و یا یک فروشگاه است، مرمت و بازسای آن بیشتر اهمیت خواهد داشت؛ زیرا که محل کسبوکار و منبع درآمد شما است. علاوه بر اینها، در این زمانه فروشگاه و مغازهها بسیار شیکتر و مدرنتر شدهاند و خدمات جدیدتری به مشتری عرضه میکنند. اگر میخواهید در این بازار رقابتی دوام بیاورید و کسب درآمد کنید باید شما هم همانند رقیبانتان به بازسازی مغازه اهمیت بدهید. این موضوع پیشرفت و درآمد بیشتری را برایتان به ارمغان خواهد آورد. تیم دکورساز با داشتن متخصصان باتجربه، در این زمینه یکهتاز است. شما میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و یک مشاوره رایگان داشته باشید.
بازسازی مغازه
اولازهمه باید به این سؤال جواب بدهیم که بازسازی مغازه چیست؟ بازسازی به معنای نو و تازه کردن است و بازسازی مغازه به معنای نو و تازهسازی مغازه است. برای مثال شما یک یا چندین مغازه دارید و این مغازهها چند سالی است که قدیمی و فرسوده شدهاند. با بازسازی مغازه شما میتوانید مغازه خود را بهروزتر کنید تا مشتریان بیشتری جذب کسبوکار شما شوند. البته این کار بهصورت تخصصی انجام میشود که همانطور که در قسمت بالا گفته شد، گروه دکورساز در این کار بسیار تخصصی عمل میکند.
ارائه با کیفیت کارها
انجام کارها در سریعترین زمان
دارای خدمات پس از فروش
تجربه بسیار بالا در زمینه بازسازی
هدف از بازسازی مغازه چیست؟
هدف از نوسازی و تعمیر مغازه بهبود عملکرد، شیک و مدرن کردن آن بهمنظور افزایش بازدید و جذب مشتریان جدید میباشد.
بازسازی مغازه میتواند شامل پروژههای متفاوتی باشد. از جمله:
- طراحی و چیدمان داخلی: بهروز و مدرن کردن دکوراسیون داخلی مغازه با استفاده از نوع چیدمان، نورپردازی و…
- کفپوشها و دیوارها: جایگزینکردن کفپوشهای جدید مدرن با کفپوشهای قدیمی و رنگکردن دیوارها، این تغییرات میتواند زیبایی بصری ایجاد کند و موجب جذب مشتری گردد.
- برندسازی: برندسازی میتواند موجب معرفی شما به مشتریان جدید شود و شما را در ذهن آنها ماندگار کند
- ایجاد فناوری و روشهای فروش جدید: تابلوهای دیجیتال، سیستمهای نقطهٔ فروش و کارهایی ازاینقبیل میتوانند اثربخشی خوبی بر کسبوکار شما بگذارند.
- ایجاد موقعیتی جهت دسترسی مشتریان دارای معلولیت: این کار میتواند تجربهٔ خرید خوبی را برای مشتریانی که دارای معلولیت هستند رقم بزند.
بازسازی دکور مغازه
بازسازی دکور مغازه هم یکی دیگر از آن دسته از بازسازیهایی است که افراد زیادی به دنبال آن هستند. شاید شما بهعنوان یک کارفرما نتوانید برای مغازه خود زیاد هزینه کنید تا بازسازی آن انجام شود؛ اما یک موردی که وجود دارد با بازسازی دکور مغازه میتوانید به طور زیادی مشتری برای خود جذب کنید و دیگر درگیر این مورد نباشید. یکی از عناصر مهم بازسازی دکور مغازه، پرداختن به ویترین مغازه است. آنچه مشتری در ابتدا میبیند و ترغیب میشود که وارد مغازه شود، ویترین است.
نورپردازی درست در ویترین مغازه میتواند بسیار کارآمد باشد و مشتریان بسیاری را برای خرید به داخل مغازهٔ شما بکشاند. درحالیکه نور ضعیف دقیقاً نتیجهٔ معکوس دارد.
نورپردازی چهطور این کار را میکند؟ فضایی دلپذیر ایجاد میکند و باعث جلبتوجه رهگذران میشود و موجب میشود جزئیات محصول بهتر از آنچه هستنمایش داده شود. دکور مغازه تنها به داخل آن توجه دارد و بسیار بهصورت حرفهای این کار انجام میشود. در ادامه به این موضوع میپردازیم که بازسازی مغازه پوشاک به چه شکلی است.
بازسازی دکور انواع مغازه
بازسازی دکور مغازه پوشاک
یکی از حوزههایی که در آن به بازسازی، مغازه خود میپردازند، مغازههای پوشاک است چرا که بیشتر افراد به دنبال این موضوع هستند که مغازهای که از آن خرید میکنند به چه شکل است. بهخصوص در حوزهٔ پوشاک بسیار مهم است که ظاهر مغازه شیک و مدرن و چشمگیر باشد. بشخصه خود من اگر بدانم و ببینم که مغازه موردنظرم از نظر ظاهری شکل و شمایل درستی ندارد قطعاً به طرفش هم نمیروم. اما توصیه من این است که اگر در زمینه پوشاک فعالیت میکنید حتماً به این موضوعات دقت کافی داشته باشید.
در نوسازی و دکور کردن مغازههای پوشاک به این موارد توجه کنید: از آثار هنری و یا گیاهان بهعنوان عناصر تزئینی استفاده کنید. طبق آنچه در روانشناسی رنگها آمده، علاوه بر اینکه میتوانند بر زیبایی محیط بیفزایند و از این جنبه اهمیت به سزایی دارند، میتوانند بر میزان فروش هم تأثیر داشته باشند. به طور مثال یکی از رنگهایی که در بسیاری از فروشگاهها از آن استفاده میشود، رنگ قرمز است. آیا تابهحال از خود پرسیدهاید که چرا خیلی از فروشگاههای بزرگ از این رنگ استفاده میکنند؟ به این دلیل که تحقیقات نشان داده است رنگ قرمز میتواند مشتریان را بیشازپیش به خریدکردن ترغیب کند.
بنابراین، برای بازسازی یک مغازهٔ پوشاک به نورپردازی، رنگ، وسایل تزئینی و ویترین مغازه توجه کنید. حالا که با بازسازی مغازه پوشاک آشنا شدید میخواهیم به بازسازی مغازه موبایل بپردازیم.
بازسازی دکور مغازه موبایل
مغازه موبایل هم جزو آن دسته از حوزههایی است که افراد زیادی از آن استفاده میکنند. همانطور که گفتیم شکل و ظاهر برای افراد خیلی ملاک است. برای مثال اگر شما بهترین محصولات را هم داخل مغازه خود قرار دهید؛ اما مغازه شما شکل و ظاهر خوبی را در برنداشته باشد به مشکل جدی برمیخورید و بیشتر فروش خود را از دست میدهید و البته برعکس این موضوع هم صادق است. اگر شما دکوراسیونی خاص و ویژه داشته باشید، از قفسههایی کارآمد استفاده کرده باشید و یا از فناوریهای جدید بهره گرفته باشید، بی شک نتیجهٔ خوبی خواهید گرفت. حوزه موبایل بعد از حوزه پوشاک بیشترین اهمیت را برای فروشندگان دارد که به بازسازی مغازه موبایل خود اهمیت جدی میدهند. حوزه موبایل بعد از حوزه پوشاک بیشترین اهمیت را برای فروشندگان دارد و به بازسازی مغازه موبایل خود اهمیت جدی را میدهند. در ادامه به موضوع بازسازی، مغازه قدیمی خواهیم پرداخت.
بازسازی مغازه های قدیمی
خیلی از مغازهها هستند که قدیمی و فرسوده شدهاند و افراد زیادی به دنبال بازسازی آن هستند. منظور از مغازههای قدیمی مغازههایی نیست که بیست سال پیشساخته شدهاند. ممکن است مغازهای ۳ یا ۵ سال پیشساخته شده؛ اما خیلی فرسوده و قدیمی باشد و به دنبال بازسازی آن باشند. این نوع مغازهها شامل هر نوع مغازهای میشوند. مغازههای پوشاک، موبایل، اغذیهای و… هیچکس به دنبال یک مغازه فرسوده و قدیمی نمیگردد و هر کسی که میخواهد خرید کند به دنبال مغازههای جدید میگردد.
در بازسازی مغازههای قدیمی نهتنها میشود ظاهر و نمای مغازه را تغییر داد، بلکه میتوان سطح ایمنی را هم بالا برد. ایمنی برای یک مغازه یا فروشگاه یا هر جایی که محل کسبوکار است، حرف اول را میزند. اگر مغازهای فرسوده دارید که از سطح ایمنی و یا سیستم برق آن اطمینان ندارید بهتر است هر چه سریعتر اقدام به بازسازی مغازه خود کنید پیش از آن که خسارت هنگفت و یا جبرانناپذیری به شما وارد کند.
بهطورکلی نوسازی یک مغازهٔ قدیمی فرایندی پیچیده است. اما نتیجهٔ نهایی ایجاد یک مکان کاربردی است که هم شامل زیبایی بصری میشود و هم به بهترین نحو ممکن نیاز مشتریان و مدیر کسبوکار را برآورده میکند. علاوه بر اینها، بازسازی شما را از رقیبانتان متمایز میکند که این یک امتیاز برای شما محسوب میشود.
جمعبندی
اگر یک جمعبندی جامع و کاملی بخواهیم داشته باشیم در این مقاله درباره موضوع بازسازی مغازه صحبت کردیم و گفتیم که اصلاً این موضوع به چه معناست. درباره موضوعاتی مانند بازسازی دکور مغازه هم صحبت کردیم و گفتیم که خیلی از کارفرماها هزینه بازسازی کامل مغازه را ندارند و به دکور مغازه روی میآورند و گفتیم که بازسازی ویترین مغازه بهتنهایی میتواند چه نتیجهٔ رضایتبخشی در پی داشته باشد. سپس از تأثیر رنگها و چیدمان درست و دکوراسیون مدرن صحبت کردیم. همچنین درباره بازسازی مغازه پوشاک، بازسازی مغازه موبایل، بازسازی مغازه قدیمی، بازسازی مغازه تجاری و… هم سخن گفتیم و موضوعات کاملی را در اختیار شما عزیزان به اشتراک گذاشتیم. خواهشمندم که این مطالب رو بادقت کافی بخوانید تا جواب تمام سؤالهایتان را بگیرید.
مغازهٔ شما محل کسبوکار شماست، بر آن ارج نهید و سعی کنید در بین رقیبانتان بیهمتا باشید تا نسبت به آنها نتیجهٔ بهتری هم بگیرید. اما لطفاً بیگدار به آب نزنید و سرمایه و پول بیزبانتان را دست هر غیرمتخصصی نسپارید. از افراد متخصصی چون تیم دکورساز کمک بگیرید تا هم از هدررفت پولتان جلوگیری کرده باشید و هم از نتیجهٔ کار رضایت داشته باشید.
نمونه کارهای مجموعه دکورساز
قبلی
بعدی
درخواست مشاوره رایگان