گروه معماری دکورساز مجری بازسازی و نوسازی خانه، ویلا ، آپارتمان، مغازه و منزل

|

شرکت بازرگانی شیمی آذین، تولیدکننده و پخش‌کننده عمده مواد اولیه کامپوزیت و فایبرگلاس

بازسازی سقف آشپزخانه ،انتخابی جهت زیبایی خانه با هزینه ای معقول!

بازسازی سقف آشپزخانه ،انتخابی جهت زیبایی خانه با هزینه ای معقول!
  • Contents

    بازسازی سقف آشپزخانه

    بازسازی خانه یکی از مهمترین تصمیمات برای زیباسازی دوباره خانه است. در این عمل اگر به بازسازی سقف به اندازه ای که باید توجهی نشود در انتهای بازسازی زیبایی چشمگیری صورت نخواهد گرفت.
    بازسازی سقف یکی از مواردی است که وقتی با دقت و کاملا آگاهانه انجام گیرد به زیبایی منزل کمک می کند. بازسازی سقف با تیمی حرفه ای و مجرب سقفی شیک و باب میل ایجاد میکند.
    نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که بخش نورپردازی منزل از سقف صورت میگیرید که با بازسازی سقف به نورپردازی کمک ویژه ای خواهد کرد. در ادامه این مقاله از دکورساز بازسازی سقف آشپزخانه و مزایای آن را خدمت شما خواهیم گفت.

    بازسازی سقف

    بازسازی سقف
    بازسازی سقف آشپزخانه های قدیمی

    اگر شما هم جزو افرادی هستید که سقف خانه تان بسیار ساده است و زیبایی آنچنانی ندارد توصیه می کنیم که حتما اقدام به بازسازی سقف خانه تان کنید تا با این کار هم زیبایی و هم جذابیت سقف به واسطه این بازسازی افزایش یابد؛ اگر نگرانی هزینه و تایم آن هستید باید بگوییم که بازسازی سقف خانه نیاز به صرف هزینه و تایم زیادی ندارد.
    بازسازی سقف یکی از پر تقاضا ترین کارها به شمار می رود که به موجب آن بهای یک خانه افزایش می یابد به همین خاطر امروزه افراد با طی کردن مراحل بازسازی خانه به سمت بازسازی سقف هم می روند تا بدین طریق به زیبایی و ارزش خانه هایشان بیفزایند.
    بازسازی سقف آشپزخانه با مواد مختلفی انجام می گیرد و انتخاب بهترین متریال بستگی به سبک دکوراسیون و سلیقه افراد دارد، برخی افراد به دنبال سبک های ساده هستند و در مقابل برخی دیگر به دنبال سبک های تجملاتی و شلوغ هستند بنابراین انتخاب نوع سقف و طراحی آن به خودتان بستگی دارد.
    آشپزخانه قلب خانه است باید برای بازسازی سقف آن دقت لازم را به کار برده و با این کار زیبایی و تمیزی خانه را دو چندان کنید. تیم دکورساز با تجربه ای که دارد می تواند در بازسازی سقف آشپزخانه و خانه مشاوره لازم را به شما بدهد پس در صورت نیاز با کارشناسان ما در تماس باشید.

    بازسازی سقف آشپزخانه

    نکات بازسازی سقف

    • برطرف نمودن عیب و ایرادات سقف
    • توجه به نورپردازی
    • توجه به اتصالات و سیم کشی ها
    • توجه به سبک دکوراسیون منزل
    • بازسازی سقف متناسب با المان های موجود

    مزایای بازسازی سقف آشپرخانه منزل

    بازسازی سقف برای آشپزخانه با اهمیت و پرطرفدار است و افراد بسیاری به سمت این طراحی و بازسازی می روند زیرا آشپزخانه یکی از بخش های مهم در خانه است که از سمت اتاق نشیمن هم کاملا قابل رویت است و باید بهترین طراحی و بازسازی را برای آن انجام داد.

    ۱- بازسازی سقف آشپزخانه برای اینکه سقف باکیفیت تر و جذاب تر شود انجام می‌گیرد، زیرا آشپزخانه مدام با چربی، دود، حرارت و… سروکار دارد به همین خاطر نیاز است که بهترین طراحی و بازسازی برای آن انجام شود تا زیبایی و کیفیت سقف آشپزخانه افزایش یابد.
    ۲- برای بازسازی سقف آشپزخانه با هزینه کم می توانید به سراغ متریال و مواد ساده تری بروید و هزینه تان را نسبت به طراحی های تجملاتی و پر هزینه کاهش دهید زیرا امروزه متریال ساده و طرح های مدرنی وجود دارد که می توانید به کمک آنها بازسازی سقف خانه را با کمترین هزینه انجام دهید.
    ۳- ایجاد عایق صوتی و حرارتی
    ۴- پیشگیری از رسوخ رطوبت
    ۵- در صورت لزوم، کم کردن ارتفاع سقف‌های بلند
    ۶- ایجاد روشنایی در سقف کاذب
    ۷- پوششی مناسب برای سقف‌های کهنه و نازیبا

    بازسازی سقف آشپزخانه

    روش های مختلف بازسازی سقف آشپزخانه با هزینه ای کمتر

    گچ‌بری و تزیینات روی سقف خانه‌های قدیمی ایرانی در سال‌های اخیر بسیار رایج شده‌اند. سقف‌های کاذب و کناف‌های شیک جای سقف‌های قدیمی را در بازسازی سقف خانه گرفته‌اند. در دو دهه گذشته خبری از گچ‌بری و رنگ‌آمیزی و بازسازی خانه نبوده ‌است. در حال حاضر استفاده از کناف برای بازسازی سقف خانه‌های قدیمی بسیار رایج و مقرون به صرفه می‌باشد.

     

    بازسازی سقف کاذب آشپزخانه

    سقف کاذب برای پوشش سازه‌های سقف اصلی در منازل و مکان‌های مختلف استفاده می‌شود. برای بازسازی سقف‌های کاذب از پارچه، شیشه، آهن، آلومینیوم، چوب و مواد دیگر استفاده می‌کنند.

    بازسازی سقف کناف

    سقف کناف یکی از انواع سقف کاذب است. پوشش واقعی این سقف یک پارچه نازک و بدون درز می‌باشد. کناف یک ماده ارزان قیمت با زیبایی منحصربه‌فرد است. به همین دلیل افراد با سرمایه محدود می‌توانند از آن برای بازسازی سقف خانه استفاده کنند. در هنگام استفاده از کناف برای بازسازی سقف خانه‌های قدیمی، ارتفاع سقف به اندازه دلخواه کاهش می‌یابد. در نتیجه ‌هالوژن‌های موجود در سقف ظاهری زیبا و چشمگیر به محیط می‌بخشند.

    برای این نوع سقف، به راحتی می‌توانید طرح و رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید. سقف کناف به دلیل اینکه از مصالح مرغوب ساخته شده، در برابر حوادثی مانند آتش سوزی، زلزله و غیره مقاوم است.

    بازسازی سقف آشپزخانه

    بازسازی سقف کاذب گچی

    سقف کاذب گچی نوعی سقف پیش ساخته بوده که معمولا در محیط‌های تجاری و اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سقف از نظر ظاهری زیبا است. همچنین ضد آب بوده و در برابر رطوبت نیز مقاوم می‌باشد. نصب سقف کاذب گچی ساده است و می‌توانید از نورپردازی مناسب برای بهتر جلوه دادن آن استفاده کنید. با این روش به راحتی می‌توانید به بازسازی سقف خانه خود بپردازید.

    سقف کاذب آکوستیک برای آشپزخانه

    یکی از گزینه‌های سقف عایق صدا، سقف کاذب آکوستیک است. بیشتر اوقات از این سقف در مکان‌های پرسروصدا مانند سینما استفاده می‌شود. اگر در محله‌ای پر سر و صدا و شلوغ زندگی می‌کنید، می‌توانید سقف خانه خود را با سقف کاذب آکوستیک بروز کنید.

    بازسازی سقف آشپزخانه

    سقف کاذب چوبی

    نوع دیگری از سقف کاذب، سقف چوبی است. مصالح سقف کاذب چوبی در اکثر مواقع کاشی‌هایی با سطح صاف و منحنی می‌باشند. هنگام انتخاب این سقف ابتدا مطمئن شوید که با بقیه دکوراسیون ‌به درستی ترکیب شود.

    هنگام بازسازی سقف خانه قدیمی ‌با سقف چوبی، یک نکته مهم که باید در نظر داشت، انجام دادن کار با نهایت دقت است. دلیل این امر گرانی سقف می‌باشد. به‌علاوه هرگونه اشتباهی باعث ایجاد مشکلات بزرگی در سقف می‌شود.

    سقف با شیشه کاذب

    سقف شیشه‌ای کاذب یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها برای بازسازی سقف خانه است. به دلیل تنوع طرح و رنگ، از این سقف به عنوان سقف تزئینی یاد می‌شود. کسانی که آن را نصب می‌کنند فضای روشن‌تری در خانه خود خواهند داشت. به همین دلیل خانه‌های دارای این سقف به لامپ کمتری نیاز داشته و با کاهش مصرف برق روبرو می‌شوند.

    تنوع و زیبایی سقف شیشه‌ای کاذب بر همگان آشکار است. البته وزن آن نسبت به سقف‌های دیگر بیشتر می‌باشد. این سقف به دلیل کیفیت بالا و هزینه کمتر نسبت به سایر سقف‌های کاذب، طرفداران و مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است.

    سقف کاذب آلومینیومی‌

    یکی از پرمصرف‌ترین مصالح سقف در ادارات، بانک‌ها و کلیه تاسیسات رسمی ‌و اداری کشور ما، سقف آلومینیومی می‌باشد. این سقف به دلیل ظاهر رسمی، معمولا در این مکان‌ها استفاده می‌شود. اگر می‌خواهید به بازسازی سقف خانه قدیمی ‌اقدام کنید، بهتر است از سقف‌های کاذب دیگر استفاده نمایید.

    هنگام بازسازی سقف آشپزخانه قدیمی، یک نکته مهم را باید در نظر داشته باشید. اگر سقف نیاز به گچ کاری دارد، این کار را انجام دهید و از گچ سفید استفاده کنید. سقف کاذب ممکن است مقداری از سقف را نمایان کند.

    انتخاب مدل و نوع سقف کاذب کاملا به شما بستگی دارد، اما باید مدلی را پیدا کنید که متناسب با بودجه شما باشد و در خانه زیبا به نظر برسد.

    بازسازی سقف آشپزخانه

    کلام آخر

    شاید فکر کنید که بازسازی سقف آشپزخانه هزینه بالایی دارد اما با مطالعه این مقاله متوجه شدید که این کار را با هزینه نسبتا پایین هم می توانید انجام دهید و حتما نیازی نیست که اقدام به صرف هزینه زیادی کنید چرا که این نوع بازسازی با طرح ها و متریال مختلفی صورت می گیرد که کمی دست افراد را در برای پرداخت هزینه ها باز گذاشته است.
    اگر سقف آشپزخانه شما هم زیبایی و کیفیت سابق خود را ندارد بهتر است اقداماتی برای آن انجام دهید تا از طریق این بازسازی به زیبایی و جذابیت آشپزخانه افزوده شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    20% تخفیف برای اولی ها

    برای مشاوره رایگان کافیست شماره خود را بنویسید
    ارسال شماره
    دکور ساز یعنی زندگی جدید
    close-link
    تماس مستقیم با کارشناس