گروه معماری دکورساز مجری بازسازی و نوسازی خانه، ویلا ، آپارتمان، مغازه و منزل

|

شرکت بازرگانی شیمی آذین، تولیدکننده و پخش‌کننده عمده مواد اولیه کامپوزیت و فایبرگلاس

بازسازی مغازه پوشاک

بازسازی مغازه پوشاک
  • بازسازی مغازه پوشاک یکی از پروژه‌های مهم بازسازی است که بسیار در بین مغازه‌داران رایج است. قطعاً تا به الان این موضوع را می‌دانید که چقدر بازسازی مغازه می‌تواند در فروش شما تأثیر بگذارد. چرا که وقتی مشتری وارد مغازه شما می‌شود، دیزاین مغازه او را جذب کند احتمال آنکه از شما خرید کند بالا می‌رود.

    شاید برای شما هم پیش‌آمده زمانی که وارد یک مغازه بازسازی شده می‌روید، فضای مغازه احساس بهتری در شما ایجاد می‌کند. درنتیجه احتمال خرید شما بالاتر می‌رود. این در حالی است که اگر فضای مغازه بسیار قدیمی و به‌اصطلاح کهنه باشد، شما حس خوبی از فضای موجود دریافت نمی‌کنید و خریدی نیز از مغازه انجام نمی‌دهید. حال که به اهمیت این موضوع در فورش و سوددهی مغازه پی بردید، در ادامه به نکات و موارد مهم در بازسازی مغازه پوشاک می‌پردازیم. پس تا آخر این مقاله همراه سایت دکورساز باشید و این مقاله را از دست ندهید.

    Contents

    ارائه با کیفیت کارها

    انجام کارها در سریع‌ترین زمان

    دارای خدمات پس از فروش

    تجربه بسیار بالا در زمینه بازسازی

    بازسازی چیست؟

     

    بازسازی چیست؟

    بازسازی یعنی فعالیت یک نفر یا همکاری چند نفر برای افزایش طول عمر یک بنا، بدون اینکه بخواهیم آن را تخریب کنیم. درصورتی‌که از عمر ساخت یک بنامدت زمان بسیاری سپری شده باشد، صاحبان کسب‌وکار می‌بایست آن را بازسازی یا تخریب کنند. یکی از رایج‌ترین بازسازی‌هایی  که فروشگاه و مراکز تجاری به‌وفور صورت می‌گیرد، بازسازی مغازه پوشاک است. بازسازی مغازه پوشاک می‌تواند شامل تغییراتی در چیدمان، عوض‌کردن دکوراسیون، انتخاب مواد و ترکیب فناوری‌های جدید برای بهبود تجربه خرید مشتری باشد.در ادامه به بازسازی مغازه پوشاک می‌پردازیم.

    22

     

    بازسازی مغازه پوشاک

    همیشه مغازه‌های پوشاک یکی از پررفت‌وآمدترین بخش‌های یک مراکز تجاری بوده‌اند. اما قطعاً هیچ‌کس دوست ندارد از مغازه‌های قدیمی و بازسازی نشده خرید کند. چراکه خرید از این مغازه‌ها حس خوبی به خریدار نمی‌دهد و احتمال اینکه مشتری بخواهد از آنجا خرید کند بسیار کم است. البته این یک حس ناخودآگاه است و یک امر ارادی نیست. برای خودتان چند بار پیش‌آمده که مغازه‌های قدیمی را رد کرده‌اید و وارد فروشگاه‌های مدرن شده‌اید؟ و چقدر اتفاق افتاده چیزی که خواسته‌اید را در فروشگاه‌های مدرن نیافته‌اید و در آخر مجبور به خرید از فروشگاه و مغازه‌های قدیمی شده‌اید؟ حال‌آنکه در مغازه موردنظر محصول باکیفیت‌تر و بهتری را خریداری کرده‌اید. این در حالی است که در ابتدای امر مغازه به‌هیچ‌عنوان شما را برای خرید ترغیب نکرده بود.

    اما واقعاً چه راهکاری برای این موضوع وجود دارد؟ قطعاً یکی از راه‌های این که بتوان مشتری‌های زیادی را جذب کرد و فروش خود را بالا برد و بازسازی مغازه است. بازسازی مغازه پوشاک بسیار می‌تواند در رفت‌وآمد مشتری و افزایش فروش به شما کمک کند و شما با این کار می‌توانید فروش چند ماه را به‌صورت یک ماه داشته باشید. مردم همیشه به‌ظاهر بسیار اهمیت می‌دهند و دوست دارم از بهترین جاها خرید کنند. پس فهمیدیم که بازسازی مغازه پوشاک چقدر دارای اهمیت زیاد است و باید به این موضوع پرداخت. سایت دکورساز این کار را به‌صورت تخصصی و با انجام روش‌های مختلف در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهد.

     

    بازسازی مغازه پوشاک

    چه بخش‌هایی نیاز به بازسازی دارد؟

    چه بخش‌هایی نیاز به بازسازی دارد؟

    حال که به اهمیت بازسازی و به سازی یک مغازه پوشاک پی بردیم، لازم است این سؤال را از خودمان بپرسیم که چه بخش‌ها و مواردی در یک مغازه پوشاک می‌بایست بازسازی شوند. برای پاسخ به این سؤال باید تا پایان با ما همراه باشید.

    از مهم‌ترین تأثیرگذارترین بخش‌هایی که افراد می‌بایست آن را بازسازی کنند، دکوراسیون داخلی مغازه است. همان گونه که می‌دانید دکوراسیون در جذب مشتری و انتقال حس خوب به مخاطب بسیار تأثیرگذار است. شما می‌توانید به کمک طراحی سقف، قفسه‌بندی، رنگ‌آمیزی زیبا، مثل نورپردازی جذاب و آرامش‌بخش بخش‌های داخلی مغازه و نحوه صحیح چیدمان اجناس اتاق پرو کمدهای محیطی آرامش‌بخش را برای مشتری خود تداعی کنید. به یاد داشته باشد رنگ‌ها و چیدمان ای که به کار می‌رود باید طوری انجام شود که هنگامی که مشتری وارد مغازه شما می‌شود حس خوبی به او  داده شود. به‌طورکلی اما هر کدام المان‌های بیان شده  باید طوری باشد که در اتمام کار یک جلوه بسیار مناسب و جذب‌کننده برای مخاطبین داشته باشد تا باعث افزایش فروش شما شود.

    بازسازی اتاق پرو در مغازه‌های پوشاک

    در مقولهٔ بازسازی مغازه، چیزی که کمتر به آن پرداخته شده، بازسازی اتاق پرو است. آیا تابه‌حال شده که در مغازه‌ای لباسی را تن کنید و حس کنید چقدر لباس خاصی به نظر می‌آید و چقدر بر تن شما نشسته است. اما بعد از خریداری لباس و بازگشت به خانه‌تان و پوشیدن دوباره لباس، فکر کنید که آن‌قدرها هم خاص و زیبا نبوده. می‌توانید حدس بزنید چه اتفاقی افتاده؟ در آن لحظه، نورپردازی، رنگ، آینه و هر آنچه که در اتاق پرو مغازه وجود داشته همگی دست‌به‌دست هم داده‌اند تا شما را قانع کنند این لباس همان است که دنبالش می‌گشتید. اکنون که به اهمیت بازسازی این بخش از مغازه‌تان پی برده‌اید لازم است برخی موارد و نکات را برای داشتن یک اتاق پرو جذاب رعایت کنید.

    • تهیهٔ یک آینهٔ قدی خوب و باکیفیت که همه چیز را بهتر از آنچه هست‌نمایش دهد، از ضرورت بازسازی مغازه است. پس از تهیهٔ آینه نوبت به نورپردازی می‌رسد.
    • لطفاً نورپردازی خوب را دست‌کم نگیرید. نورپردازی مغازه، حتی اگر مغازهٔ شما یک مغازهٔ پوشاک نباشد هم اهمیت خودش را از دست نخواهد داد. مهم نیست شما یک مغازهٔ خشکبار داشته باشید یا موبایل فروشی و یا بوتیک. نورپردازی در تمام انواع مغازه‌ها نقش خودش را به‌درستی ایفا می‌کند. نقش آن چیست؟ پوشاندن عیوب اجناس شما و نشان‌دادن آنها بهتر و خوش‌رنگ‌تر از آنچه هستند! و همین موضوع است که مشتری را مجاب می‌کند تا آن جنس را بخرد. پس دانستیم باید به بازسازی اتاق پرو مغازهٔ پوشاک هم اهمیت بدهیم و به نقش نورپردازی و تهیهٔ آینه مناسب بپردازیم.
    • در کنار اینها از رنگ‌های بسیار روشن برای اتاق پرو بهره بگیرید. چراکه رنگ‌های روشن علاوه بر آرامش‌بخش بودن، فضای اتاق پرو را بزرگ‌تر نشان می‌دهند و حسی خوبی را به مشتری منتقل می‌کنند.

    جمع‌بندی

    مانند همیشه در آخر هم یک جمع‌بندی برای مقاله خود داریم. همان‌طور که گفته شد و بارهاوبارها این موضوع را ذکر کردیم گفتیم که بازسازی برای هر نوع مغازه و خانه و خیلی از مسائل دیگر بسیار مهم و تأثیرگذار است.

    به‌خصوص در مغازه‌هایی که بازسازی می‌تواند در فروش آن‌ها و رفت‌وآمد مشتری تأثیر بسیاری بگذارد. یکی از مغازه‌هایی که می‌تواند بازسازی روی آنها تأثیر بگذارد بازسازی مغازه پوشاک است. بسیاری از افراد وقتی مغازه خود را بازسازی کردند فروش آنها چندبرابر شده است.بازسازی مغازه و فروشگاه پوشاک نیز در این دسته قرار می‌گیرد. همچنین در خصوص بخش‌هایی که برای بازسازی باید به آن توجه شود نیز صحبت کردیم. البته وقتی کارتان به کاردان‌های دکورساز می‌سپارید آنها خودشان تمام این نکات را رعایت خواهند کرد و جای نگرانی ندارید. از همین رو درصورتی که مایلید اطلاعات خود را در این زمینه بالاتر ببرید یا دراین‌خصوص از کارشناسان ما راهنمایی بگیرید می‌توانید از طریق کلیک بر روی اینجا با کارشناسان دکورساز ارتباط بگیرید. امیدوارم که از این مقاله بهره لازم را برده باشید و اگر برای شما مفید بود آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

     

    مشاوره رایگان دکوراسیون داخلی

    نمونه کارهای مجموعه دکورساز

    233
    234
    232
    231
    230
    236
    237
    238
    239
    240

    قبلی
    بعدی

    درخواست مشاوره رایگان

    Consulting1






    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۶ رای

    ۱۰ نظر

    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    20% تخفیف برای اولی ها

    برای مشاوره رایگان کافیست شماره خود را بنویسید
    ارسال شماره
    دکور ساز یعنی زندگی جدید
    close-link
    تماس مستقیم با کارشناس