گروه معماری دکورساز مجری بازسازی و نوسازی خانه، ویلا ، آپارتمان، مغازه و منزل

|

شرکت بازرگانی شیمی آذین، تولیدکننده و پخش‌کننده عمده مواد اولیه کامپوزیت و فایبرگلاس

همان‌گونه که می‌دانید بعد از گذشت چند سال، کابینت‌ها فرسوده شده و با آمدن مدل‌های مدرن‌تر، زیبایی‌شان را هم در نظر ما از دست می‌دهند به همین خاطر است که بسیاری از افراد به فکر تعویض کابینت‌های خود می‌افتند. اما بزرگ‌ترین معضلی که با آن مواجه هستیم هزینه ی تعویض این کابینت‌ها است. دکورساز این مشکل را هم حل کرده و با گذاشتن طرحی خارق‌العاده و عالی، این مشکل را از میان برداشته است که در ادامه‌ی این مقاله به آن خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

 

 

Red Gradient Grow Your Business Facebook Cover

Untitled 413 x 115 px 413 x 135 px 413 x 150 px 413 x 160 px 413 x 170 px 413 x 165 px 1

Untitled 413 x 115 px 413 x 135 px 413 x 150 px 413 x 160 px 413 x 170 px 413 x 165 px 2

معاوضه کابینت دست‌دوم با نو

طرح دکورساز جهت خرید کابینت‌های دست‌دوم و کهنه مشتری و معاوضه کابینت آنها با کابینت نو. شرکت دکورساز در راستای خدمات ویژه برای مشتریان خود به دلیل بالارفتن قیمت متریال چوب و سایر ملزومات و متریال‌های مورد استفاده در ساخت کابینت با قیمت بالای ارز و دلار در کشور که از مهم‌ترین دلایل قیمت بالای تمام شده یک کابینت معمولی است.
همچنین باتوجه‌به اینکه در بازسازی ساختمان و خانه‌یکی از بخش‌هایی که بیشترین میزان بودجه را به خود را اختصاص می‌دهد کابینت‌های آشپزخانه است، شرکت دکورساز جهت کاهش آلام و هزینه‌های مشتریان، در طرحی ویژه اقدام به خرید کابینت‌های کهنه و فرسوده شما با بهترین قیمت ممکن می‌نماید.

 

 

داستان از چه قراره؟

ویژگی‌های طرح تعویض کابینت نو و کهنه

استفاده از بهترین متریال

دکورساز فقط و فقط از متریال و اجناس اصل و قابل تضمین استفاده می‌کند.

 

نقش‌های جذاب

کابینت‌های جذاب با رنگ‌ها و طرح‌های بسیار جذاب و دوست‌داشتنی برای انواع سلیقه‌ها.

 

سرعت بالا اجرای کار

کارشناسان ما از ابتدای کار تا انتهای کار به بهترین شکل ممکن سرعت بالای انجام امور را پیاده‌سازی می‌کنند.

 

اعتماد

اعتماد بیش از ۱۵۰ آپارتمان و خانه‌های خوش‌سلیقه به دکورساز پشتیبان این گروه است.

 

 

داستان از چه قراره؟ 1

 

مراحل معاوضه کابینت نو با کهنه در گروه دکورساز

 شرکت دکورساز همچنین جهت آسایش مشتریان عزیز نمایشگاهی از کابینت‌های دست‌دوم و نو را در منطقه غرب تهران افتتاح نموده است. در این نمایشگاه یک کارگاه مجهزی نیز دایر می‌باشد که تمام نیازها و درخواست‌های مشتری را هم‌زمان با مراجعه به نمایشگاه در صورت داشتن هرگونه کسری، تعویضی یا هر گونه تغییرات را به‌صورت فوری و در همان روز تأمین می‌کند.

همچنین درصورتی‌که مشتریان فقط بخواهند نما و درب‌های کابینت خود را تعویض کنند نیز می‌توانند با مراجعه به نمایشگاه و کارگاه دکورساز در همان روز اقدام به تهیه و تعویض و نصب درب و نمای جدید اقدام نمایند. البته با نازل‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت در کمترین زمان ممکن. حال که از شرایط طرح تعویض ما مطلع شدید برویم با هم نگاهی به انواع کابینت‌های آشپزخانه بیندازیم.

 

 

انواع کابینت‌های آشپزخانه

امروزه اگر سری به بازار بزنید با انواع کابینت‌ها با طرح‌ها و مدل‌های متنوع و بسیار خاصمواجه می‌شوید. کابینت‌هایی که جذابیتشان نگاه هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. اگر شما هم قصد تعویض کابینت‌های خود را دارید می‌توانید با مجموعه دکورساز تماس بگیرید تا کابینت‌هایی مدرن را جایگزین کابینت‌های دمده و آسیب‌دیده‌ی خود کنید. تعویض کابینت بیش از آنچه فکرش را می‌کنید بر ظاهر خانه‌ی شما تأثیر دارد، و عوض‌کردن کابینت می‌تواند یک تغییر اساسی در خانه ایجاد کند. در ادامه‌ی مطلب چند نوع از کابینت‌های پرطرف‌دار دنیای امروز را برایتان آورده‌ایم:

 

کابینت ممبران

کابینت‌های ممبران گزینه‌ای شیک و خاص هستند. اگر که قصد تعویض کابینت‌های خود را دارید حتماً این کابینت را هم بررسی کنید. کابینت‌های ممبران در برابر خراش، لکه و مواد شیمیایی مقاوم هستند و همین باعث دوام بالای آن می‌شود. سطح صاف و بدون درز این نوع از کابینت‌ها از تجمع کثیفی و میکروب‌ها جلوگیری می کند و آن را به گزینه‌ای بهداشتی و سالم می کند. همچنین در برابر رطوبت مقاوم هستند.

 

 

کابینت ام‌دی‌اف

کابینت‌های ام‌دی‌اف به دلیل دوام، مقرون‌به‌صرفه بودن و قابلیت قالب‌گیری در اشکال و طرح‌های مختلف در صنعت ساختمان‌سازی بسیار محبوب هستند. معمولاً با استفاده از فرایند برش CNC ساخته می‌شوند که از یک دستگاه کنترل عددی برای برش و شکل‌دادن به ام‌دی‌اف و تبدیل آن به قطعات موردنظر استفاده می‌شود. سپس قطعات با استفاده از پیچ، میخ یا چسب مونتاژ گردیده تا کابینت نهایی به وجود بیاید. از مزایای کابینت ام.دی.اف می‌توان به استحکام و دوام آن‌ها، مقرون‌به‌صرفه بودن نسبت به سایر کابینت‌ها و قابلیت قالب‌گیری آن‌ها در اشکال و طرح‌های مختلف اشاره کرد. همچنین رنگ‌آمیزی آن‌ها در رنگ‌ها و پرداخت‌های مختلف آسان است و برای بسیاری از سبک‌های مختلف دکوراسیون مناسب هستند. با این حال کابینت‌های ام‌دی‌اف معایبی نیز دارند، مانند حساسیت به رطوبت که در صورت قرارگرفتن طولانی‌مدت در معرض رطوبت، باعث تورم یا تاب برداشتن آن‌ها می‌شود. همچنین ام‌دی‌اف نسبت به سایر مواد کابینت می‌تواند مقاومت کمتری در برابر تراشه و خط‌وخش داشته باشد که به‌مرورزمان باعث فرسودگی سریع‌تر آن می‌شود.

 

 

کابینت هایگلاس

کابینت‌های گلاس دارای ظاهری بسیار شیک و مدرن هستند. این کابینت‌ها می‌توانند به‌راحتی نور را در آشپزخانه منتشر کرده و محیط آشپزخانه را بزرگ‌تر از آنچه هست جلوه دهند. گلاس به عنوان یک ماده مقاوم در برابر رطوبت و حرارت شناخته شده است. این خصوصیات آن را به یک گزینه عالی برای آشپزخانه تبدیل می کند، زیرا آشپزخانه مکانی است که ممکن است با شرایط مختلفی مانند بخار، رطوبت و حرارت مواجه باشد. درصورتی‌که کابینت‌های گلاس با خراشیدگی یا شکستگی روبرو شوند و آسیب ببینند، تعمیر آنها معمولاً بسیار پرهزینه است.

کابینت چوبی

کابینت چوبی می‌تواند انتخاب محبوبی برای دکوراسیون آشپزخانه باشد، زیرا چوب ماده‌ای بادوام و مستحکم است. همچنین کابینت‌های چوبی می‌توانند از نظر طراحی و پرداخت بسیار متنوع باشند. بااین‌حال، کابینت‌های چوبی آشپزخانه نیز ممکن است برای حفظ ظاهر و دوام خود نیاز به تعمیر و نگهداری داشته باشند. در اینجا چند نکته برای مراقبت و نگهداری از کابینت‌های چوبی آشپزخانه آورده شده است:

 

جمع‌بندی

همان‌ گونه که می‌دانید به‌مرورزمان کابینت‌های خانه فرسوده می‌شوند و ما نیاز پیدا می‌کنیم به تعویض کابینت‌های خانه‌مان. در این مقاله با انواع کابینت‌ها آشنا شدیم و مزیت‌ها و معایب هر یک را بررسی کردیم و دیدیم که تعویض کابینت می‌تواند تا چه اندازه بر ظاهر خانه اثرگذار باشد. البته این عنصر مهم به همان اندازه که تأثیر مثبتی می‌گذارد، هزینه بر و گران‌قیمت به حساب می‌آید به همین دلیل تیم دکورساز یک طرح فوق‌العاده گذاشته است که کابینت‌های کهنه‌ی شما را خریداری کرده و سپس کابینت‌های نو، تقدیم حضور شما می‌کند. تیم دکورساز بزرگ‌ترین معضلی را که در تعویض کابینت با آن رو به هستید، یعنی همان هزینه، با روشی عالی حل کرده است. چه چیزی از این بهتر؟

 

 

معاوضه کابینت

20% تخفیف برای اولی ها

برای مشاوره رایگان کافیست شماره خود را بنویسید
ارسال شماره
دکور ساز یعنی زندگی جدید
close-link
تماس مستقیم با کارشناس