گروه معماری دکورساز مجری بازسازی و نوسازی خانه، ویلا ، آپارتمان، مغازه و منزل

|

شرکت بازرگانی شیمی آذین، تولیدکننده و پخش‌کننده عمده مواد اولیه کامپوزیت و فایبرگلاس

بازسازی خانه قبل و بعد

بازسازی خانه قبل و بعد
  • بازسازی خانه قبل و بعد به چه شکل است؟ بازسازی خانه یا در واژه امروزی نوسازی باعث می‌شود که از یک‌خانه قدیمی به یک‌خانه جدید و باب میل خودمان مهاجرت کنیم‌. بازسازی خانه بسیار مهم است. چراکه افراد در زمان بازسازی خانه‌های قدیمی خود آنها را مرمت می‌‍کنند. از همین رو شما می‌توانید تنها یک خانه یا حتی یک ساختمان را به‌صورت کلی مرمت و بازسازی کنید.

    ما در گروه دکورساز  قصد داریمدر این مقاله اصول، مراحل و تمامی نکات مربوط به بازسازی خانه قبل و بعد را مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانید بعد از اتمام بازسازی خانه‌های قدیمیتان رضایت کامل داشته باشید.

     

    مشاوره رایگان دکوراسیون داخلی دکورساز

    Contents

    157

    اصول بازسازی خانه‌های قدیمی

    افراد می‌بایست پیش از شروع هرگونه اقدامی در خصوص بازسازی خانه خود در خصوص اصول و قوانین حاکم بر بازسازی منازل اطلاعات کافی به دست آورند. چراکه رعایت این نکات باعث می‌شود بازسازی به‌صورت صفر تا صد دقیق و با مهندسی بالا انجام گیرد.

    امروزه با بیشترشدن شهرنشینی و آپارتمان‌نشینی هرکسی دوست دارد خانه باب میل خود را داشته باشد. یکی از این راه‌ها که تأثیر بسیار مثبتی نیز می‌تواند در راستای خواسته شما داشته باشد، بازسازی خانه قبل و بعد است. البته که بازسازی خانه‌ها نیازمند یک سری مجوزات از نهادهای مربوط است که باید به آن‌ها توجه کنید.

    مرحله‌به‌مرحله با بازسازی خانه

    اصولاً برای بازسازی خانه قبل و بعد شما باید از شرکت‌های معماری کمک بگیرید؛ زیرا باتوجه‌به سال ساخت خانه و یک سری محدودیت‌ها شاید نتوانید خودتان این کار را انجام دهید. پس برای یک کار اصولی نیاز است که با شرکت‌های معماری قرارداد بست.

    153

    هزینه‌های بازسازی خانه

    هزینه‌های اولیه بازسازی خانه قبل و بعد می‌تواند شامل هزینه خرید مصالح، دستمزد کارگران و…باشد. از همین رو شما می‌بایست پیش از دریافت هرگونه مجوزی یک برآورد کلی از تمامی هزینه‌ها داشته باشید.

    درصورتی‌که با یک شرکت معماری برای انجام بازسازی قرارداد ببندید کارشناس این حوزه در همان روزهای ابتدایی کل هزینه‌های احتمالی را برآورد و در اختیار شما قرار می‌دهد. این کار باعث می‌شود دیگر شما برای ادامه کار دغدغه‌ای نداشته باشید. بااین‌حال به دلیل تورم باید برای افزایش قیمت‌ها در اواسط کار آماده باشید.

    ایده‌های بازسازی را از کجا به دست بیاوریم؟

    شما برای گرفتن ایده برای بازسازی می‌توانید به مجلات دکوراسیون سری بزنید و از آن‌ها ایده بگیرید. با مشاهده نمونه کارهایی که معماران قدیمی انجام داده‌اند می‌توانید ایده بگیرید تا تصمیمات بهتری بگیرید.

    بازسازی خانه‌های کوچک

    بازسازی خانه قبل و بعد و دکوراسیون خانه زیاد ربطی به متراژ خانه ندارد. با بازسازی اصولی و انجام یک سری کارهای اصولی می‌توانید فضای مفید خانه شما را پیش از پیش افزایش دهید. انجام این اقدامات به شما کمک می‌کند برای خانه‌ کوچک شما فضای استفاده بیشتری نسبت به خانه‌های بزرگ‌تر  ایجاد شود. شما می‌توانید نمونه کارهای انجام شده برای خانه‌های کوچک را مشاهده کنید تا تصمیم درست بگیرید.

     

    128

    مرحله اول بازسازی خانه

    طراحی داخلی آپارتمان را می‌توان اولین قدم در بازسازی دانست. ما هدفمان در بازسازی خانه‌های کوچک این است تا بیشترین فضای مفید برای استفاده را ایجاد کنیم‌.یکی از مزیت‌های خانه‌های کوچک این است که می‌توان از تمام فضاهای ممکن برای استفاده مفید استفاده کرد.

    همانگونه که بیان شد بازسازی خانه باعث می‌شود که ساختمان‌های کهنه به ساختمان‌های جدیدتر از هر نظر تبدیل شوند. یک مزیت بزرگ دیگر بازسازی این است که ارزش ملک شما بالا می‌رود و ازاین‌رو یک کار هیجان‌انگیز است. بازسازی خانه قبل و بعد می‌تواند یک راه برای رسیدن به رؤیایتان باشد تا از این راه خانه دلخواه خود را داشته باشید.

    چگونه با هزینه کم بازسازی را انجام دهیم؟

    شما می‌توانید با هزینه کم بازسازی خانه قبل و بعد را انجام دهید برای این منظور می‌توانید اقدامات ضروری را در اولویت کاری خود قرار دهید.

    • داشتن یک برنامه‌ریزی می‌تواند شما را در کمتر کردن هزینه‌ها کمک کند. شما برای کم‌کردن هزینه می‌توانید از وسایل تزیینی ارزان‌قیمت استفاده کنید و از خرید وسایل تزیینی زیاد خودداری کنید.
    • شما برای این کار می‌توانید از افراد متخصص مشاوره بگیرید برای مثال برای حمام و دستشویی خود می‌توانید از یک نوع کاشی‌ها که برای کاشی‌های قدیمی استفاده می‌شوند استفاده کنید تا هزینه کنده‌کاری را پرداخت نکنید و بر روی کاشی‌های قدیمی این کار را انجام دهید.
    • مکان دیگر خانه که بسیار برای بانوان نیز اهمیت دارد آشپزخانه است شما برای آشپزخانه برای تغییر دکوراسیون این مکان می‌توانید  طرح‌ها و درب روی کابینت‌ها را تعویض کنید. اقدام باعث می‌شود نیاز به نصب کابینت جدید و عوض‌کردن کلی آشپزخانه نداشته باشید.
    • برای بازسازی اتاق‌خواب‌ها چون در دید عموم نیستند می‌توانید وسایل ضروری را فقط وصل کنید و از هزینه‌های اضافی که جنبه تزیینی دارند جلوگیری کنید. برای دیوارها نیز می‌توانید فقط یک دیوار را کاغذدیواری کنید و بقیه دیوارها تنها نقاشی کنید.

    به یاد داشته باشید که  هزینه کلی توسط معمار انجام‌دهنده کار معلوم می‌شود و شما می‌توانید با آسودگی و خیال راحت کار را به آنها بسپارید.

    112

    چگونه بازسازی را منظم انجام دهیم؟

    برای اینکه بازسازی به‌صورت منظم و دقیق انجام شود می‌توانیم در یک برنامه‌ریزی مکان‌هایی که می‌خواهید بازسازی خانه قبل و بعد را انجام دهید را مشخص کنید و این مکانها را اولویت‌بندی کنید.

    بازسازی خانه‌های قدیمی سخت است یا خانه‌های بزرگ‌تر؟

    همان‌طور که گفته شد بازسازی خانه‌های کوچک بسیار سخت‌تر از خانه‌های بزرگ‌تر است. دلیل این موضوع این است که در خانه‌های کوچک‌تر باید از حداکثر فضا استفاده مفید را برد.

    اما  بازسازی خانه‌های بزرگ نیز مانند خانه‌های کوچک سخت است. اگر قصد بازسازی خانه بزرگ را دارید باید به این موضوع دقت کنید که می‌دانید چه چیزهایی باید در اولویت باشد.

    آیا برای بازسازی خانه خود به مجوز نیاز دارم؟

    این بستگی به نوع بازسازی شما و مقررات ساخت‌وساز شهر کشور دارد. مهم است که مقررات دولت را بررسی کنید که آیا برای نوع کاری که انجام می‌دهید به مجوز نیاز است یا خیر.

    آیا باید پیمانکار استخدام کنم یا خودم می‌توانم این کار را انجام دهم؟

    این بستگی به محدوده بازسازی و سطح مهارت و تجربه ساخت‌وساز شما دارد. تعمیرات جزئی، مانند رنگ‌آمیزی یا نصب پوشش دیوار، توسط صاحب‌خانه بامهارت‌های اولیه قابل‌انجام است. بااین‌حال، تعمیرات اساسی، مانند بازسازی آشپزخانه یا اضافه‌کردن حمام، ممکن است نیاز به استخدام یک پیمانکار باتجربه داشته باشد.

    بازسازی خانه چقدر طول می‌کشد؟

    زمان لازم برای بازسازی خانه نیز می‌تواند بسته به محدوده پروژه متفاوت باشد. بازسازی‌های جزئی، مانند به‌روزرسانی اتاق یا نصب کف‌پوش جدید، ممکن است چند روز یا چند هفته طول بکشد. تعمیرات اساسی، مانند بازسازی آشپزخانه یا اضافه‌کردن یک‌طبقه، ممکن است چندین ماه طول بکشد.

    چگونه می‌توانم پیمانکار مناسب را انتخاب کنم؟

    قبل از تصمیم‌گیری، تحقیق و مقایسه چند پیمانکار مهم است. شما باید اعتبار و تجربه آنها را بسنجید، کارهای گذشته آنها را مورد بررسی قرار دهید، نمونه کارهای قبل و بعد بازسازی خانه را ببینید و از مشتریان قبلی پرس‌وجو کنید. همچنین باید مطمئن شوید که پیمانکار دارای مجوز معتبر است که همه‌ی این موارد درباره دکورساز صدق می‌کند.

    چگونه می‌توانم تأثیر یک بازسازی را بر زندگی روزمره خود به حداقل برسانم؟

    بازسازی می‌تواند زندگی روزمره شما را مختل کند، اما راه‌هایی برای به‌حداقل‌رساندن تأثیر آنها وجود دارد. شما باید مطمئن شوید که پیمانکار شما یک برنامه دقیق و واقع‌بینانه برای پروژه دارد، ساعات کاری مناسبی را تعیین کرده و انتظارات و نگرانی‌های شما را به‌وضوح بیان می‌کند. همچنین حفظ ارتباط باز با پیمانکار خود در طول فرایند بازسازی بسیار مهم است.

    چگونه می‌توانم مطمئن شوم که بازسازی انتظارات من را برآورده می‌کند؟

    مهم است که از همان ابتدا انتظارات و دیدگاه‌های خود را به طور واضح با پیمانکار خود در میان بگذارید. شما باید مطمئن شوید که پیمانکار نیازها و ترجیحات شما را درک کرده و آن را در طرح بازسازی منزل گنجانیده است. همچنین مهم است که ارتباطات باز را در طول فرایند تجدید حفظ کنید.

    چگونه می‌توانم مطمئن شوم که بازسازی ایمن و مطابق با قوانین ساختمانی است؟

    تیم دکورساز که دارای مجوز و باتجربه و آشنا به قوانین داخلی و ملی ساختمان می‌باشد، این اطمینان را به شما می‌دهد.

    جمع‌بندی

    همان‌طور که گفته شد سعی کردیم تمام موضوعاتی که در بازسازی خانه شما باید بدانید را به شما در این مقاله معرفی کنیم چه در کنه‌های بزرگ در خانه‌های کوچک.

    سعی کردیم که تمام هزینه‌های شما را به حداقل برسانیم و یا سعی کنیم شما در این فرایند هزینه کمتری را داشته باشید و درباره بازسازی خانه قبل و بعد اطلاعاتی را به شما دادیم و سعی کردیم سؤالات رایجی که از ذهنتان می‌گذرد را پاسخ دهیم. برای مشاوره رایگان اختصاصی می‌توانید با کارشناسان ما در دکورساز تماس بگیرید.

    نمونه کارهای مجموعه دکورساز

    همین حالا تماس بگیر و بسپارش به ما 976 x 297 px 1 1

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    20% تخفیف برای اولی ها

    برای مشاوره رایگان کافیست شماره خود را بنویسید
    ارسال شماره
    دکور ساز یعنی زندگی جدید
    close-link
    تماس مستقیم با کارشناس