گروه معماری دکورساز مجری بازسازی و نوسازی خانه، ویلا ، آپارتمان، مغازه و منزل

|

شرکت بازرگانی شیمی آذین، تولیدکننده و پخش‌کننده عمده مواد اولیه کامپوزیت و فایبرگلاس

بازسازی منزل در پاسداران | با کم‌ترین هزینه!

بازسازی منزل در پاسداران | با کم‌ترین هزینه!
  • در این مقاله می‌خواهیم به بازسازی منزل در پاسداران بپردازیم. خیابان پاسداران یا سلطنت‌آباد از خیابان‌های طولانی در شمال شرق تهران است که جهت شمالی و جنوبی دارد. بهترین محله‌های آن می‌توان به خیابان گلستان اشاره کرد. بافت خانه‌ها در این منطقه بیشتر از نوع شیک و نوساز است. ازاین‌رو بازسازی منازل این منطقه می‌بایست با حساسیت بالایی انجام گیرد.

    به طور خلاصه اولین کاری که در بازسازی باید انجام شود، بازدید کارشناسان متخصص از محل بازسازی است. شما می‌بایست پس از طراحی نقشه و برآورد هزینه و هم چنین اولویت‌بندی مراحل مهم به عملیات اجرایی بپردازند. ما در گروه دکورساز قصد داریم در این مقاله به‌صورت خلاصه به بخش‌ها و نکات مهم بازسازی منزل در پاسداران بپردازیم. با ما همراه باشید.

    Contents

    ارائه با کیفیت کارها

    انجام کارها در سریع‌ترین زمان

    دارای خدمات پس از فروش

    تجربه بسیار بالا در زمینه بازسازی

    7

     

    نکات مهم بازسازی منزل در پاسداران

    نکاتی در بازسازی منزل در پاسداران وجود دارد که به طور کامل در مقاله بازسازی چیست به آن پرداخته شد. با‌این‌حال لازم است به‌صورت جداگانه در خصوص هر بخش از بازسازی منزل در پاسداران به آن پرداخته شود.

     

    بازسازی سرویس بهداشتی:

    یکی از مراحل بازسازی خانه به سرویس بهداشتی و حمام تعلق دارد. اگر قصد بازسازی سرویس بهداشتی خانه خود را دارید به نکات زیر توجه فرمایید:

    1. قبل از اقدام به بازسازی سرویس بهداشتی، به طور دقیق مشخص کنید انتظارات شما از این بازسازی چیست؟و چه امکاناتی نظیر وان، شیرآلات جدید، تزئینات دیواری و…. را می‌خواهید به سرویس بهداشتی خود اضافه کنید؟
    2. بازسازی سرویس بهداشتی ممکن است هزینه زیادی داشته باشد، بنابراین برنامه‌ریزی مالی دقیقی برای این پروژه در نظر بگیرید. یک برآورد کلی از هزینه‌های ساختمانی، تجهیزات و هزینه‌های نصب داشته باشید.
    3. از تجهیزات باکیفیت استفاده کنید. این موضوع به شما کمک می‌کند تا پس از بازسازی، به مدت طولانی از تجهیزات جدید استفاده کنید.
    4. در هنگام بازسازی سرویس بهداشتی، رعایت استانداردهای بهداشتی بسیار مهم است. این موارد شامل استفاده از مواد باکیفیت، بهینه‌سازی سیستم تهویه، و رعایت مقررات مربوط به نصب تجهیزات بهداشتی است.

    همان‌طور که گفته شد بازسازی سرویس بهداشتی می‌تواند هزینه زیادی برای ما داشته باشد، بنابراین بهتر است این قسمت به جز تعویض لوله‌کشی‌ها و تعمیر تأسیسات، جز اولویت‌های ما نباشد.

    جدا از موارد بیان‌شده شما می‌توانید با تعویض آنها شکل مدرن‌تری به سرویس بهداشتی خود دهید عبارت است از:

    • تعویض توالت
    • تعویض روشویی
    • به کار بردن کابینت های مدرن
    • استفاده از وان و جکوزی
    • استفاده از سنگ و سرامیک در کف
    • بازسازی سقف
    • نورپردازی

     

    25

    ده ایده مخصوص چیدمان اتاق خواب کودک

     

     

    بازسازی آشپزخانه

    یکی از نکات بازسازی منزل در پاسداران، بازسازی آشپزخانه است. آشپزخانه از قطب‌های مهم خانه به شمار می‌رود و بسیار موردتوجه قرار دارد. از آنجایی بیش‌تر وقت خانم‌ها نسبت به بقیه قسمت‌های خانه در آشپزخانه سپری می‌شود. ازاین‌رو در بازسازی و دیزاین آشپزخانه باید توجه بسیاری به خرج داد و آن را به مدرن‌ترین و زیباترین شکل ممکن طراحی و نوسازی کرد. تعمیر و نوسازی آشپزخانه پروژه‌ای بسیار جذاب و درعین‌حال، پیچیده و پرهزینه است، بنابراین نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و آگاهانه است. در اینجا نکاتی را آورده‌ایم که بهتر است هنگام برنامه‌ریزی برای بازسازی آشپزخانه آنها را در نظر بگیرید:

    1. مشخص کنید که چقدر می‌توانید برای پروژه بازسازی آشپزخانه هزینه کنید. این کار به شما کمک می‌کند که بتوانید هزینه‌های خود را مدیریت کنید.
    2. هدف خود را از بازسازی آشپزخانه تعیین کنید. در آخر پروژه می‌خواهید به چه چیزی برسید؟ می‌خواهید عملکرد آشپزخانه خود را بهبود بخشید یا سبک آن را به‌روز کنید؟ یا هر دو؟
    3. با پیمانکار صحبت کنید تا طرحی را ایجاد کند که نیازهای شما را متناسب با بودجه‌تان برآورده کند.
    4. متریال و وسایل باکیفیت و بادوام را انتخاب کنید که برای استفادهٔ روزانه مناسب باشند. در انتخاب وسایل، عواملی مانند دوام، نگهداری آسان و… را در نظر بگیرید.
    5. برای موارد غیرمنتظره برنامه‌ریزی داشته باشید: برای چالش‌های محتمل که ممکن است در طول فرایند نوسازی به وجود بیاید، آماده باشید. از همان ابتدا در برنامه خود زمان و هزینه‌ای جداگانه را برای مشکلات احتمالی در نظر بگیرید.
    6. به طور منظم با پیمانکار و یا شرکت، در ارتباط باشید تا مطمئن شوید که پروژه در مسیر خود به‌درستی پیش می‌رود.

     

    بازسازی اتاق خواب در پاسداران

     

    بازسازی اتاق خواب

    دومین مرحله از بازسازی منزل در پاسداران، بازسازی اتاق‌خواب است. اتاق‌خواب هم از بخش‌های مهم یک خانه می‌باشد. چرا که افراد زمان استراحت و هم چنین کارهایی مثل مطالعه را که نیاز به تمرکز بالا دارند را در این قسمت منزل انجام می‌دهند؛ بنابراین در نحوه بازسازی و نوسازی، شیوه انجام دکوراسیون داخلی باید دقت زیادی صرف کنید.
    اتاق‌خواب‌ها نباید دلگیر و کسل‌کننده باشند به‌اضافه اینکه رنگ‌ها و دکور آن نباید طوری باشد که باعث خستگی ذهن هنگام مطالعه یا انجام کارهای مهم شوند. هم چنین باید محیط مناسبی برای رسیدن به آرامش باشند.

    با گنجاندن برخی نکات که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد می‌توانید یک اتاق‌خواب جذاب و کاربردی متناسب باسلیقهٔ شخصی شما داشته باشید تا این مکان بتواند تمامی نیازهای شما را برآورده کند. سعی کنید محیطی بسازید که دوست داشته باشید در آن وقت بگذرانید. این نکات عبارت است از:

    • باتوجه‌به سبک اتاق خود، می‌توانید یک صندلی یا مبل به یک‌گوشه از اتاق خود اضافه کنید.
    • حتماً یک آینهٔ قدی در اتاق خود داشته باشید. علاوه بر زیبایی، کاربردی نیز می‌باشد.
    • برای پنجرهٔ اتاق خود، از پرده‌ای رنگی و طرح‌دار بهره بگیرید.
    • برای بهبود کیفیت خواب خود، عطر اسطوخودوس و وانیل را به فضا اضافه کنید.
    • حتماً عکس‌های خود و خانواده‌تان را در اتاق قرار دهید.
    • کف‌پوشی انتخاب کنید که هم دوام داشته باشد و هم نرم و لطیف باشد.
    • از قفسه‌های شناور و یا نظم‌دهنده‌های دیواری برای خلوت‌کردن محیط استفاده کنید.

     

     

    بازسازی پذیرایی در پاسداران

     

    بازسازی سالن پذیرایی

    این بخش شامل طیف گسترده‌ای از تغییرات و نحوه چیدمان است. از نور گرفته تا طراحی دکوراسیون داخلی در این بخش بسیار مؤثر هستند. خلاقیت و ابتکار در این مرحله بسیار اهمیت دارد و حرف اول را می‌زند. گاهی حتی می‌توان با متریال معمولی و مواد ساده بهترین زیباسازی‌ها را برای خانه رقم زد. استفاده از تضادها و کنتراست‌ها در این بخش مهم است. بدون درنظرگرفتن آن نمی‌توان بین بخش‌های دکوراسیون هماهنگی ایجاد کرد. از همین رو لازم است در خصوص دکوراسیون و نحوه چیدمان پذیرایی اطلاعات کاملی داشته باشید. به همین جهت لازم است به نکات و موارد زیر توجه فرمایید.

     

     

    نکاتی برای داشتن یک دکوراسیون خاص در سالن پذیرایی:

    1. به‌کاربردن یک‌رنگ  مکمل که با سبک طراحی خانه همخوانی داشته باشد می‌تواند برای سالن پذیرایی شما زیبایی بیشتری خلق کند. سعی کنید از رنگ‌های خنثی به‌عنوان رنگ‌های زمینه‌ای و از رنگ‌های گرم  یا تیره به‌عنوان مکمل و ایجاد تضاد استفاده کنید.
    2. از عنصر نور استفاده کنید. شما می‌توانید از یک نورپردازی خاص و هماهنگ با سبک خانه بهره ببرید.
    3. از رومیزی، پرده و… استفاده کنید تا بافت و جذابیت بصری را به فضا ببخشید. پارچه‌هایی مانند کتان یا ابریشم حسی مجلل بودن  به فضا می‌بخشند.
    4. از گل‌های فصلی یا گیاهان گلدانی که انرژی خوبی به محیط تزریق می‌کنند، بهره ببرید.
    5. از عکس‌ها، آثار هنری یا تزئینات که شخصیت شما را منعکس می‌کند بهره بگیرید.
    6. از یک مجسمه هنری بزرگ یا یک قطعه مبلمان منحصربه‌فرد، برای ایجاد یک نقطه کانونی در فضا استفاده کنید.
    7. هنگام دکوراسیون تالار پذیرایی از سقف غافل نشوید. پیشنهاد می‌کنیم حتما از از لوستر، هالوژن و….استفاده نمایید.
    8. شمع فضایی گرم و دلپذیر ایجاد می‌کند. با کمک شمع‌های معطر می‌توانید محیطی لطیف و عطرآگین به وجود آورید.

    با رعایت این نکات می‌توانید فضایی ایجاد کنید که باشخصیت شما هارمونی دارد و محیطی راحت و صمیمانه برای مهمانان به‌حساب می‌آید.

    228

    سخن آخر

    در این مقاله نکات مهم بازسازی منزل در پاسداران را برای شما همراهان عزیز بیان کردیم. در این بخش آموختیم که برای هر یک از قسمت‌های مختلف خانه نظیر آشپزخانه، بازسازی اتاق‌خواب، بازسازی سالن پذیرایی و…باید برنامه جداگانه‌ای در نظر گرفت و هر یک از بخش‌ها نیازمند طراحی و نقشه مجزایی است. درصورتی‌که تا پایان مطلب با ما همراه بودید می‌توانید  برای دیدن نمونه بازسازی منزل در پاسداران به بخش پروژه‌ها مراجعه کنید.

     

     

    مشاوره رایگان دکوراسیون داخلی

    نمونه کارهای مجموعه دکورساز

    233
    234
    232
    231
    230
    236
    237
    238
    239
    240

    قبلی
    بعدی

    درخواست مشاوره رایگان

    Consulting1






    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۶ رای
    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    20% تخفیف برای اولی ها

    برای مشاوره رایگان کافیست شماره خود را بنویسید
    ارسال شماره
    دکور ساز یعنی زندگی جدید
    close-link
    تماس مستقیم با کارشناس