گروه معماری دکورساز مجری بازسازی و نوسازی خانه، ویلا ، آپارتمان، مغازه و منزل

|

شرکت بازرگانی شیمی آذین، تولیدکننده و پخش‌کننده عمده مواد اولیه کامپوزیت و فایبرگلاس

  • بازسازی آپارتمان قدیمی

    ازآنجاکه آپارتمان‌های نوساز از قیمت بالایی برخوردار هستند و به‌خاطر شرایط اقتصادی بازسازی آپارتمان‌های قدیمی مقرون‌به‌صرفه‌تر است و همین‌طور با کلنگی شدن ساختمان، نما و سبک آن قدیمی شده پس با بازسازی می‌توانیم مد روز هم پیش برویم.

    بازسازی یک آپارتمان قدیمی می‌تواند برای شما یک پروژه پرکار، سخت، سنگین، هزینه بر و چالش‌برانگیز اما پر ارزش و پرفایده باشد. چه بخواهید فضای راحتی خود را به‌روزرسانی کنید چه بخواهید برای فروش یا اجاره آپارتمان به ارزش آن اضافه کنید، با درنظرگرفتن این نکات، می‌توانید آپارتمان قدیمی خود را به فضایی زیبا، کاربردی و پایدار تبدیل کنید که نیازها و ترجیحات شما را برآورده می‌کند. ادامه قصد داریم به‌صورت کامل به این نکات بپردازیم. لطفا تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

    بازسازی آپارتمان در ۲ دسته قرار گرفته:

    ما باید باتوجه‌به نیازمان یکی از این دو مورد را انتخاب کنیم. در آپارتمان‌های قدیمی به‌خاطر فرسایش‌هایی که در طول زمان بر ساختمان وارد می‌شود باید دکوراسیون داخلی، نوسازی کابینت آشپزخانه، تعویض کاغذ دیواری‌ها و رنگ دیوارها، تعمیرات لوله‌کشی و شیرآلات، تعمیرات سرویس بهداشتی و حمام، تعویض در و پنجره‌ها، بازسازی کف‌پوش خانه و…. مورد بازبینی و بازسازی قرار بگیرد. هرکدام از موارد فوق چالش خاص خود را دارد که سعی شده در این مقاله به‌اختصار توضیحاتی در مورد موارد بالا داده شود تا به شما در انتخاب بهتر و صرفه جویی در زمان بیشترین کمک را انجام داده باشیم.

    قبل از بازسازی چه اقداماتی لازم است؟

    قبل از بازسازی یک آپارتمان قدیمی، معمولاً این فضا دارای مسائلی است که باید به آنها رسیدگی شود. به‌عنوان‌مثال، آپارتمان ممکن است دارای وسایل قدیمی، کف‌پوش فرسوده یا لکه‌دار، رنگ پوست‌کنده یا ترک‌خورده یا وسایل قدیمی در آشپزخانه و حمام باشد.

    چیدمان آپارتمان نیز ممکن است نسبت به طراحی‌های مدرن، با اتاق‌های تنگ یا نامناسب، کاربردی کمتر باشد. به‌طورکلی، یک آپارتمان قدیمی که نیاز به بازسازی دارد، ممکن است با کمبود امکانات، ویژگی‌های مدرن، تنگ، قدیمی و ناراحت‌کننده باشد. اما با برنامه‌ریزی و اجرای دقیق می‌توان به این مسائل رسیدگی کرد و فضا را به خانه‌ای زیبا و کاربردی تبدیل کرد. پیشنهاد می‌شود قبل از شروع به بازسازی حتماً سؤالات زیر را جواب داده و موارد یاد شده را در نظر بگیرید:

    1. آیا کل آپارتمان قدیمی را می‌خواهید بازسازی کنید یا فقط بخش حیاتی از آپارتمان؟
    2. از نظر مالی چقدر هزینه می‌کنید؟
    3. چه سبکی را برای بازسازی آپارتمان قدیمی می‌پسندید؟
    4. در بازسازی آپارتمان قدیمی‌تان از چه مصالحی و متریالی استفاده شود؟
    5. چیدمانتان بعد از بازسازی آپارتمان قدیمی به چه صورت باشد؟ از چه وسایل لوازم‌خانگی می‌خواهید استفاده کنید؟

    تماس مستقیم با دکور ساز

    ارائه با کیفیت کارها

    انجام کارها در سریع‌ترین زمان

    دارای خدمات پس از فروش

    تجربه بسیار بالا در زمینه بازسازی

    بازسازی آشپزخانه

    خب بعد از اینکه باتوجه‌به نیازها و علایقتان به ۵ سؤال بالا پاسخ دادید بازسازی آپارتمان قدیمی بر اساس اولویت انجام می‌شود:

    بازسازی آشپزخانه:

    بازسازی آشپزخانه می‌تواند یک پروژه هیجان‌انگیز و باارزش باشد، چه به دنبال بهبود عملکرد فضا و چه به دنبال به‌روزرسانی سبک آن باشید. در اینجا نکاتی وجود دارد که باید هنگام بازسازی آشپزخانه به آن توجه کنید:دکوراسیون آشپزخانه شما کلید عملکرد آن است. فاصله بین سینک، اجاق‌گاز و یخچال را در نظر بگیرید و مطمئن شوید که این عناصر به‌گونه‌ای چیده شده‌اند که پخت‌وپز و تمیزکردن را کارآمد و آسان کند. با درنظرگرفتن این نکات، می‌توانید آشپزخانه خود را به فضایی زیبا و کاربردی تبدیل کنید که نیازها و ترجیحات شما را برآورده کند. درصورتی‌که به دنبال بهبود عملکرد فضا یا به‌روزرسانی سبک آن باشید، بازسازی آشپزخانه می‌تواند ظاهر و احساس خانه شما را تا حد زیادی بهبود بخشد. بازسازی آشپزخانه تأثیر زیادی در خانه دارد و باعث زیباتر شدن خانه می‌شود. این بازسازی شامل موارد زیر است.

    یکی از تأثیرگذارترین مورد برای آشپزخانه کابینت است که رنگ آن، اندازه و ارتفاع آن در بازسازی بسیار مهم است. همین‌طور استفاده از میز جزیره در بهبود فضا مؤثر و هم کاربردی است. البته اگر نمی‌خواهید هزینهٔ زیادی انجام دهید می‌توانید کابینت‌ها را تعمیر و به رنگ دلخواهتان در بیاورید.

    بازسازی سرویس بهداشتی:

    همان‌طور که می‌دانیم حمام و توالت جزو فضاهای خیس آپارتمان محسوب می‌شود. به همین دلیل امکان فرسودگی این مکان‌ها بیشتر است و به‌خاطر استفاده زیاد از مواد شیمیایی کف و دیوارها زودتر کهنه می‌شوند. پس اگر از عمر آپارتمانتان سال‌های زیادی گذشته بهتر است:

    تعمیر سرویس بهداشتی به دلیل جزئیاتی که به کار می‌رود جزو قسمت پرهزینه آپارتمان حساب می‌شود. شما می‌توانید با درنظرگرفتن این نکات، می‌توانید حمام یا توالت خود را به فضایی زیبا و کاربردی تبدیل کنید که نیازها و ترجیحات شما را برآورده کند. چه به دنبال بهبود عملکرد فضا چه به دنبال به‌روزرسانی سبک آن باشید، بازسازی حمام یا توالت می‌تواند ظاهر و احساس خانه شما را تا حد زیادی بهبود بخشد.

    بازسازی سرویس بهداشتی
    بازسازی اتاق نشیمن

    بازسازی سالن پذیرایی و اتاق نشیمن:

    سالن پذیرایی برای ما اهمیت زیادی دارد. چراکه اگر مهمانی دعوت کنیم، برای تماشای تلویزیون و دورهمی بین اعضای خانواده و به طور کل برای ساعت‌ها لذت‌بردن از کنار هم بودن به اتاق نشیمن نیاز داریم. برای زیباتر شدن سالن پذیرایی می‌توانیم از دکور، کتابخانه کوچک و شومینه، تغییر مبل‌ها استفاده کنیم بدون درنظرگرفتن اینکه آیا شما به دنبال افزایش ارزش این فضا یا به دنبال بهبود آن برای رفاه شما هستید. در زیر تعدادی از نکات و مسائلی که در هنگام بازسازی این فضاها باید در نظر گرفته شوند آورده شده است:

    1. طراحی: طراحی فضایی سالن پذیرایی و اتاق نشیمن بسیار مهم است. می‌توانید با حفظ طرح اصلی و تغییر جزئیات کوچک، فضایی زیبا و جذاب با حفظ کارایی ایجاد کنید.
    2. دکوراسیون: دکوراسیون یکی از مهم‌ترین عوامل در خلق فضایی مطلوب در سالن پذیرایی و اتاق نشیمن است. در نظر داشته باشید که رنگ‌ها، الگوها و مدل‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانند بازسازی شما را به یک سطح دیگری برسانند.
    3. نورپردازی: نورپردازی یکی از عوامل مهم در طراحی سالن پذیرایی و اتاق نشیمن است. بهتر است از نورهای طبیعی استفاده کنید، اگرچه بازسازی فضا می‌تواند شامل تغییر نورپردازی و افزودن نورهای مصنوعی نیز باشد.
    4. مبلمان: مبلمان یکی از عوامل اساسی در سالن پذیرایی و اتاق نشیمن است. بازسازی شما می‌تواند شامل تعویض مبلمان، تعویض روکش مبلمان و یا افزودن قطعات جدیدی مانند میز شیشه‌ای، کتابخانه و یا ساعت‌دیواری باشد.
    5. کف‌پوش: کف‌پوش می‌تواند یکی از بخش‌های بسیار مهم بازسازی سالن پذیرایی و اتاق نشیمن باشد. می‌توانید از مواد مختلفی مانند چوب، سرامیک و یا مواد لمینت استفاده کنید.
    6. درهای ورودی: درهای ورودی سالن پذیرایی و اتاق نشیمن می‌توانند تأثیر بسیاری در ظاهر ویژگی‌های این فضا داشته باشند. تغییر درهای ورودی با درهای جدید می‌تواند بازسازی شما را به سطح بعدی برساند.
    7. فضای ذخیره‌سازی: فضای ذخیره‌سازی در سالن پذیرایی و اتاق نشیمن بسیار مهم است، برای اینکه بازسازی شما بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد، می‌توانید قفسه و کابینت‌های جدیدی را برای ذخیره اشیا در این فضاها اضافه کنید.

    بازسازی اتاق‌خواب:

    بازسازی اتاق‌خواب به‌خاطر سلیقه‌ای بودن و فردی که از آن استفاده می‌کند متفاوت است. معمولاً اتاق کودکان از رنگ‌های شاد و روشن استفاده می‌شود. برای آپارتمان‌های قدیمی به دلیل اینکه کمد دیواری‌هایی که استفاده شده به‌وسیله دیوارکشی و چهارچوب فلزی بوده تأثیر زیادی در ظاهر اتاق می‌گذارد، از کمددیواری با قطرکم ام‌دی‌اف استفاده کنید.

    به‌عنوان یک فضای شخصی و یا به‌عنوان قلب منزل شما، اتاق‌خواب باید به شما احساس آرامش و راحتی بدهد. طراحی اتاق‌خواب می‌تواند به یکی از پراهمیت‌ترین بخش‌های بازسازی منزل تبدیل شود. در کل، طراحی اتاق‌خواب باید طبق نیاز‌های شما و باتوجه‌به فضای موجود انجام شود. باتوجه‌به نکات بالا، می‌توانید یک اتاق‌خواب آرام و راحت برای خود طراحی کنید.

    بازسازی اتاق خواب

    و در پایان:

    بازسازی یک آپارتمان قدیمی می‌تواند کار بسیار زیادی باشد، در عین حال می‌تواند راهی مفید برای به‌روزرسانی یک فضا و افزایش ارزش آن باشد. با برنامه‌ریزی دقیق و بودجه‌بندی می‌توانید آپارتمان قدیمی خود را به خانه‌ای زیبا و کاربردی تبدیل کنید.

    ما در این مقاله یادگرفتنم چه سؤالاتی برای قبل از شروع به بازسازی آپارتمان قدیمی لازم است که باتوجه‌به آن‌ها بازسازی را شروع کنیم. بازسازی آشپزخانه، بازسازی سرویس بهداشتی، بازسازی سالن پذیرایی و اتاق نشیمن، بازسازی اتاق‌خواب را خواندیم و برای مشاوره تمام این موارد فقط می‌توانید روی تماس کلیک کنید تا بهترین بازسازی آپارتمان قدیمی انجام شود.

    مشاوره رایگان دکوراسیون داخلی دکورساز

    نمونه کارهای مجموعه دکورساز

    بازسازی آپارتمان قدیمی بازسازی آپارتمان قدیمی بازسازی آپارتمان قدیمی بازسازی آپارتمان قدیمی بازسازی آپارتمان قدیمی بازسازی آپارتمان قدیمی بازسازی آپارتمان قدیمی بازسازی آپارتمان قدیمی بازسازی آپارتمان قدیمی بازسازی آپارتمان قدیمی

     

    درخواست مشاوره رایگان

    Consulting1

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۶ رای

    20% تخفیف برای اولی ها

    برای مشاوره رایگان کافیست شماره خود را بنویسید
    ارسال شماره
    دکور ساز یعنی زندگی جدید
    close-link
    تماس مستقیم با کارشناس