گروه معماری دکورساز مجری بازسازی و نوسازی خانه، ویلا ، آپارتمان، مغازه و منزل

|

شرکت بازرگانی شیمی آذین، تولیدکننده و پخش‌کننده عمده مواد اولیه کامپوزیت و فایبرگلاس

  • بازسازی آپارتمان کوچک

    چند راهکار برای بزرگ جلوه دادن خانه:

    چند نکته و روش وجود دارد تا خانه تان از آنچه هست بزرگتر دیده شود. به همسان سازی خانه بپردازید. مثلا به جای اینکه برای هر بخش خانه از سرامیک یا کف پوش های متفاوت استفاده کنید، از کف پوش یا سرامیک های یکدست بهره ببرید از وسایل چند منظوره استفاده کنید، مثلا مبل هایی که به تخت خواب تبدیل می­شود، به جای میز ناهارخوری از اپن یا جزیره استفاده کنید و از وسیله هایی استفاده کنید که قابیلت تا شدن داشته باشند.

    نحوه طراحی یک‌خانه، نقش بسیار مؤثری در فضای تشکیل‌دهنده آن دارد. گاهی یک طراحی نامناسب خانه را از چیزی که هست کوچک‌تر و دلگیرتر نشان می‌دهد.

    با مجموعه دکورساز همراه باشید، تا نکات طلایی و نقشه راه صحیح در ارتباط با بازسازی آپارتمان کوچک در اختیار قرار دهند. این تیم با شما همراه می شود تا بتوانید از کوچکترین فضاها بهترین استفاده را داشته باشید. برای ارتباط با ما در این قسمت کلیک کنید. همان‌طور که ذکر شد برای بازسازی آپارتمان کوچک، طراحی و چیدمان نقش مهمی در فضای خانه ایفا می کنند. برای نوسازی خانه کوچک خود،سعی به حذف ستون ها و دیوارهای کاذب را اضافه کنید، چرا که نه تنها فضای شما را اشغال می کنند بلکه در صورت برداشتن آن ها می توانید استفاده بهتری از فضا کنید. در واقع ما باید تمام سعی خودمان را بکنیم تا خانه دلبازتر و بزرگ‌تری نسبت به قبل داشته باشیم.

    ارائه با کیفیت کارها

    انجام کارها در سریع‌ترین زمان

    دارای خدمات پس از فروش

    تجربه بسیار بالا در زمینه بازسازی

    نقش نور در نوسازی آپارتمان کوچک: 

    بازسازی آپارتمان کوچک

    بهترین گزینه در بازسازی آپارتمان کوچک استفاده از نور طبیعی می­باشد، پس چه‌بهتر که از پنجره‌های بلند و بزرگ استفاده کنیم. همچنین از قراردادن وسایل و اثاث بزرگ در جلوی پنجره خودداری شود تا مانع رسیدن نور به داخل خانه نشود. سعی کنید که از نور تیره و پرده­ های ضخیم استفاده نکنید، چون باعث کوچک جلوه دادن خانه می­ شوند. در مقابل استفاده از نور روشن فضا را بزرگ‌تر نشان می­دهد. در طراحی این بخش از خانه، می‌توانید به‌جای استفاده از لوسترهای بزرگ و آباژورهای جاگیر از نورپردازی لایه‌ای مثل: نورهای مخفی، هالوژن‌ها و … استفاده کنید.

    بهره‌گیری از طرح‌های ساده:

    هرچه طرح‌هایی که برای دیزاین خانه استفاده می‌کنید ساده‌تر باشد، خانه بزرگ‌تر به نظر می‌رسد. مثلاً اگر به‌جای مبل‌های ساده از مبل‌هایی برای طراحی شلوغ استفاده کنید، خانه شما را شلخته و کوچک می کند. همچنین در انتخاب مبلمان، بهتر است از آن‌هایی استفاده کنید که پایه دارند و با سطح زمین فاصله دارند؛ زیرا این فاصله با افزایش وسعت دید شما می شود و خانه دلبازتر به نظر می آید.

    بازسازی آپارتمان کوچک
    مراحل بازسازی آپارتمان

    از وسایل دکوری استفاده نکنید:

    در خانه های کوچک تا جایی که می ­توانید فضای خالی نگه دارید و آن را با وسیله های دکوری و تزئینی پر نکنید چرا که خانه شما برای زیبا و دلباز بودن به قسمت های خالی احتیاج دارد. این وسیله ها فقط باعث گرفتگی خانه شما می­ شوند و به جای زیبایی خانه تان را شلوغ می ­کنند. 

    طراحی بخش های عمودی:

    برای اینکه سقف تان بلندتر دیده شود و خانه جلوه بزرگتری داشته باشد، از قالب های عمودی استفاده کنید.
    مثل:

    • استفاده از آینه های قدی
    • استفاده از پنجره های بلند
    • نصب در با ارتفاع بلند
    • قرار دادن تابلو های عمودی

     

    چند راهکار برای بزرگ جلوه دادن خانه:

    Untitled design 18

    چند نکته و روش وجود دارد تا خانه تان از آنچه هست بزرگتر دیده شود. به همسان سازی خانه بپردازید. مثلا به جای اینکه برای هر بخش خانه از سرامیک یا کف پوش های متفاوت استفاده کنید، از کف پوش یا سرامیک های یکدست بهره ببرید. از وسایل چند منظوره استفاده کنید، مثلا مبل هایی که به تخت خواب تبدیل می­شود، به جای میز ناهارخوری از اپن یا جزیره استفاده کنید و از وسیله هایی استفاده کنید که قابیلت تا شدن داشته باشند.

    ارتباط با مجموعه دکورساز

    درخواست مشاوره رایگان

    Consulting1

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    20% تخفیف برای اولی ها

    برای مشاوره رایگان کافیست شماره خود را بنویسید
    ارسال شماره
    دکور ساز یعنی زندگی جدید
    close-link
    تماس مستقیم با کارشناس