گروه معماری دکورساز مجری بازسازی و نوسازی خانه، ویلا ، آپارتمان، مغازه و منزل

|

شرکت بازرگانی شیمی آذین، تولیدکننده و پخش‌کننده عمده مواد اولیه کامپوزیت و فایبرگلاس

بازسازی کابینت آشپزخانه، راهی اقتصادی برای جذابیت بخشیدن به آشپزخانه !

بازسازی کابینت آشپزخانه، راهی اقتصادی برای جذابیت بخشیدن به آشپزخانه !
  • بازسازی کابینت راهی برای تغییر در آشپزخانه و منزل به صورت اقتصادی است . برای بازسازی کابینت روش های مختلفی مثل تعویض درب و دستگیره یا حتی رنگ کردن آن وجود دارد. از مهم‌ترین دلایلی که باعث ایجاد فکر بازسازی کابینت می‌شود می‌توان به کهنگی کابینت ، رنگ و رو رفتگی ، شکستگی و خرابی دربها اشاره کرد. گاهی هم با بازسازی کابینت تغییر زیادی صورت نمیگیرد و مشکل با تعویض و خرید کابینتهای نو ممکن می‌شود که دکور ساز در تمامی این مراحل به صورت حرفه ای در کنار شما خواهد بود و این خدمات را به شما عزیزان با مشاوره قبلی ارائه می‌کند

    آشپزخانه مهمترین بخش یک خانه است و افراد خانه مدت زیادی را در آن به سر می‌برند. برای بازسازی کابینت ام دی اف و یا فلزی به یک تیم حرفه ای نیاز دارید که نتیجه دلخواه را به شما تحویل دهند. تیم دکورساز مسیر بازسازی را از سال‌ها پیش آغاز کرده و تجربه ای دیرینه دارد. برای انجام بازسازی های مختلف اعم از بازسازی خانه ، بازسازی آپارتمان ، بازسازی ویلا ، بازسازی مغازه می‌توانید با کارشناسان مربوطه تماس حاصل نمایید.

     

     

    Contents

    مزایای بازسازی کابینت منزل

    بازسازی کابینت مزایایی در پی دارد که در ادامه به برخی اشاره کرده‌ایم:

    • نوسازی کابینت‌‎های قدیمی آشپزخانه
    • اجرای روشی متفاوت با طرح و رنگ متنوع و جدید در دکوراسیون آشپزخانه
    • تازه کردن دکوراسیون آشپزخانه
    • حذف کردن بخش‌های آسیب دیده و خراب کابینت
    • افزایش عمر کابینت آشپزخانه
    • رفع مشکلات مربوط به خرابی کابینت

    هزینه بازسازی کابینت های آشپزخانه

    اولین چیزی که هرکسی  قبل از اقدام به بازسازی کابینت‌های منزلش می‌خواهد بداند هزینه آن است. باید بگوییم که محاسبه هزینه بازسازی کابینت به عوامل متفاوتی بستگی دارد که در ادامه به آن اشاره می کنیم :

    • میزان فرسودگی کابینت‌ها
    • تعداد در و کشوها
    • نوع و قیمت رنگ استفاده شده
    • وضعیت لولاها و ریل کابینت
    • میزان خط و لکه‌های کابینت

    در واقع میزان فرسودگی کابینت‌ها مهمترین عامل برای محاسبه هزینه بازسازی آن است. بعد از آن میزان دستمزد کابینت ساز یا طراح کابینت مورد توجه است، به هزینه هایی مثل حمل و نقل و … نیز هم باید دقت کرد.

    انواع بازسازی کابینت

    کابینت‌ها بسته به جنس‌های متفاوتی که دارند از طریق راه و روش‌های متفاتی هم بازسازی می‌شوند. در ادامه هر یک را بررسی می‌کنیم

    بازسازی کابینت ام دی اف

    یکی از نکات ویژه در پروسه تعمیرات، این است که نباید بازسازی و ترمیم وسایل چوبی را به تاخیر انداخت. جنس چوب از محبوب ترین و رایج ترین متریال ها برای ساخت و طراحی کابینت آشپزخانه استبازسازی کابینت ام دی اف نیز راه به صرفه تری نسبت به تعویض کلی آن ها است.البته این تصمیم کاملا بستگی به بودجه و انتخاب روش بازسازی یا نوسازی است.

    بازسازی کابینت فلزی

    کابینت‌های فلزی معمولا دچار زنگ زدگی می‌شوند و بازسازی آن بیشتر به این دلیل است. ممکن است برخی از افراد در فضای آشپزخانه خود کابینت فلزی را نصب کرده باشند که تمایل به تعویض آن دارند یا می‌خواهند مدل کابینت خود را از نوع کابینت فلزی انتخاب کنند. بنابراین برای بازسازی کابینت فلزی می‌توانند از متریال فلزی استفاده کنند. بازسازی کابینت کابینت فلزی کمی مشکل زا است، چون دچار پوسیدگی می‌شود. بنابراین ما توصیه می‌کنیم که به جای تعمیر کابینت‌ها را به طور کل عوض کنید. متد جدیدی برای بازسازی کابینت فلزی با نمای جذاب‌تر وجود دارد. در این روش شما می‌توانید درب‌های خود را از نوع ام دی اف استفاده کنید و بدنه را از  نوع فلز.

    در سال‌های گذشته کابینت فلزی ارزان قیمت‌ترین نوع کابینت آشپزخانه بودند، در حال حاضر گرچه جزو ارزان‌ترین مدل‌ها می‌باشند، اما باز هم قیمت قابل توجهی به دلیل افزایش تورم دارند. بازسازی کابینت فلزی نیز مانند کابینت بازسازی کابینت ام دی اف می‌تواند همراه با ایده‌های جذاب پیاده سازی شود، بدون اینکه زیاد برای شما هزینه بر باشد. اگر برای بازسازی کابینت قدیمی با بهترین قیمت هستید، کافی است با کارشناسان شرکت دکورساز تماس بگیرید تا شما را در این خصوص راهنمایی کنند.

    بازسازی کابینت ممبران

    ممبران روکشی می‌باشد که بر روی ورق ام دی اف خام در طرح‌های متنوع اعمال و پیاده‌سازی می‌شود و اگر روکش به طور درست روی‌ام دی اف چسبانده نشود، به مرور زمان در اثر حرارت، ضربه، فشار و رطوبت امکان جدا شدن روکش از ام دی اف وجود دارد. بنابراین بهتر است که کار بازسازی کابینت ممبران خود را به یک کابینت ساز حرفه‌ای که کیفیت کار را تضمین می‌کند، بسپارید.

    بازسازی کابینت ممبران نسبت به کابینت ام دی اف یا بازسازی کابینت‌های هایگلس هزینه بالاتری خواهد داشت، چرا که ممبران متریال گران قیمتی است. اما تفاوتی که با بازسازی کابینت فلزی و ام دی اف یا کابینت‌های هایگلس دارد این است که ممبران بسیار شیک است و می‌تواند به جذابیت آشپزخانه بیافزاید.

     انواع مدل‌های بازسازی کابینت آشپزخانه دیگر از جمله بازسازی کابینت آشپزخانه فرامید، بازسازی کابینت آشپزخانه انزو، بازسازی کابینت ملامینه، بازسازی کابینت هایگلس وجود دارد که شما می‌توانید از هرکدام از این روش‌ها برای بازسازی کابینت قدیمی با بهترین قیمت استفاده کنید.

    بازسازی کابینت به سبک های مختلف

     کابینت‌های آشپزخانه در سبک‌های مختلفی پیاده سازی می‌شوند که عبارت‌اند از:

     بازسازی سبک ساده کابینت

     کابینت‌هایی مانند کابینت ملامینه و فلزی سبک ساده‌ای دارند و هرکسی که به دنبال این سبک‌ها باشد، سادگی را می‌پسندد و با قیمت ارزانتری نیز تمام خواهند شد.

    بازسازی کابینت آشپزخانه با سبک مدرن

    سبک مدرن بسیار سبک پرتقاضایی است و برای نوسازی کابینت آشپزخانه می‌توانید از مدل‌هایی که نام بردیم، استفاده کنید، به شرط اینکه طراحی کابینت آشپزخانه تا حد ممکن بدون چیزهای اضافه باشد و به طور ساده پیاده سازی شود.

    بازسازی کابینت آشپزخانه با سبک کلاسیک

    کابینت‌های مانند کابینت ممبران، کابینت چوبی یا کابینت رنگ شده در سبک کلاسیک هستند و اگر به دنبال پیاده‌سازی سبک کلاسیک در آشپزخانه خود هستید، این نوع طرح‌ها بهترین می‌باشند.

     بازسازی کابینت با سبک نئوکلاسیک

     کابینت سبک نئوکلاسیک سبک میانه بین کلاسیک و سبک مدرن است که اگر این سبک‌ها مد نظر شما باشد می‌توانید استفاده کنید. برای این سبک می‌تواند از مدل‌هایی مثل انزو، چوب، هایگلس، فرامید و ام دی اف استفاده کنید.

    کلام آخر

    در موقعیتهای بسیاری که شرایط تعویض کامل کابینت آشپزخانه را ندارید بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید بازسازی کابینت کهنه و قدیمی است، چرا که بازسازی کابینت از هیچ کاری نکردن و نامرتب بودن کابینتها بهتر است . همانطور که در مقاله گفته شد بازسازی کابینت با توجه به جنس کابینت ها متفاوت خواهد بود که هزینه هریک با دیگری فرق دارد. اگر خواندن این مطلب تصمیم گیری بازسازی کابینت منزل را برایتان آسانتر کرد آن را با ما در میان بگذارید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    20% تخفیف برای اولی ها

    برای مشاوره رایگان کافیست شماره خود را بنویسید
    ارسال شماره
    دکور ساز یعنی زندگی جدید
    close-link
    تماس مستقیم با کارشناس