گروه معماری دکورساز مجری بازسازی و نوسازی خانه، ویلا ، آپارتمان، مغازه و منزل

|

شرکت بازرگانی شیمی آذین، تولیدکننده و پخش‌کننده عمده مواد اولیه کامپوزیت و فایبرگلاس

بازسازی منزل در پونک با بهترین خدمات!

بازسازی منزل در پونک با بهترین خدمات!
  • منطقه پونک در شمال غربی شهر تهران قرار دارد. نحوه دسترسی پونک از سمت شمال به بزرگراه نیایش، از سمت غرب به دره پونک و از سمت شرق به اتوبان ستاری متصل شده است. به همین خاطر جزو خوش‌مسیرترین منطقه‌های تهران به‌حساب می‌آید که به خرید خانه و به طبع بازسازی منزل در پونک هر روز رو به افزایش است.

    امروزه به خاطر قیمت‌های بالا و قدیمی شدن ساختمان‌ها بازسازی منزل از استقبال بیشتری برخوردار است. بازسازی منزل در پونک شامل: تعمیرات آشپزخانه، تعویض کمد دیواری‌ها، تغییر مکان حمام و سرویس بهداشتی، تعویض کاغذدیواری‌ها، تغییر در نوع تیغه‌بندی دیوارها و… می‌باشد. اگر سوال برای تان پیش آمد که بازسازی چیست می توانید روی آن فقط کلیک کنید.

     

     

    Contents

    ارائه با کیفیت کارها

    انجام کارها در سریع‌ترین زمان

    دارای خدمات پس از فروش

    تجربه بسیار بالا در زمینه بازسازی

     

     

    چه نکاتی را باید برای بازسازی منزل در پونک انجام دهیم؟

    هزینه مالی را تعیین کنید

    قبل از اینکه بازسازی منزل در پونک را شروع کنیم باید مقدار بودجه را تعیین کنیم. چون باعث می‌شود برنامه‌ریزی درستی برای تعمیرات و بازسازی انجام دهیم. هزینه مالی شامل وسایل موردنیاز برای بازسازی منزل، خرید ابزار، دستمزد و حق‌الزحمه تیم می‌شود.

     

     

    بررسی مصالح بازسازی

    وقتی هزینه مالی تعیین شد باید برای خرید مصالح بررسی و تحقیق کاملی کنید. مثل انتخاب کف‌پوش، نوع کابینت‌های آشپزخانه، رنگ دیوارها، نوع کاغذدیواری‌ها، شیرآلات و… را می‌توانید بررسی کنید تا اطلاعات کاملی برای بازسازی منزل خود داشته باشید.

     

    انتخاب نوع پوشش ویوار خانه

    این مورد جزو طراحی دکوراسیون داخلی بازسازی منزل در پونک است. گزینه‌های زیادی است که نوع پوشش دیوار خانه را انتخاب کنید که شامل رنگ، کاغذ دیواری، پوستر سه بعدی، دیوارپوش، پنل‌های دکوراتیو سه بعدی، آجر قفقازی، سنگ دکوراتیو، شیشه تزیینی و تایل آلومینیومی است. شما می‌توانید بر اساس سبک خانه و سلیقه خودتان بهترین مورد را انتخاب کنید.

     

     

    پوشش دیوارها

    اتاق‌ها را بزرگ‌تر جلوه دهید

    در بعضی موارد برای بازسازی منزل این امکان نیست که دیوار خراب شود و یا بودجه مالی در آن اندازه نیست. به همین خاطر با ترفندهای کوچک می‌توانید اتاق را بزرگ‌تر کنید. مثلاً از آیینه استفاده کنید. چرا که باعث می‌شود آیینه نور فضا را منعکس کند که باعث ایجاد تصویر تکراری از اتاق بزرگ‌تر دیده می‌شود.

     

     

    تاثیر آیینه در بزرگ شدن اتاق

    تأثیر درب در بازسازی منزل

    ورودی خانه جزو یکی از بخش‌های مهم است که موردتوجه همه قرار می‌گیرد. اگر هزینه کافی تعویض درب را ندارید می‌توانید آن را رنگ کنید که قطعاً تأثیر خود را می‌گذارد. اگر که خانه از رنگ‌های خنثی مثل سفید، مشکی، کرم و… استفاده کردید از رنگ متضاد برای درب ورودی منزل تأثیر خوب و چشمگیری می‌گذارد.

     

     

    کف‌پوش خانه

    انواع کف‌پوش شامل پارکت، سنگ، کف‌پوش چوبی و موکت است. برای انتخاب کف‌پوش خانه متراژ خانه، آب‌وهوای منطقه، هزینه مالی، میزان رفت‌وآمد در خانه تأثیر می‌گذارد. که وقتی این موارد در نظر بگیرید می‌توانید انتخاب کف‌پوش خوبی را داشته باشید.

     

    رنگ سقف و دیوارها

    رنگ سقف و دیوارها کاملاً به سلیقه شما است که چه نوع طرح، نقاشی و رنگ آمیزی انتخاب می‌کنید. معمولاً رنگ‌های ساده و سفید ترجیح می‌دهند اما رنگ‌های گرم و شادی مثل قرمز، سبز، بنفش و… نیز مورد توجه است که بسته به نوع سبک خانه می‌توانید آن را انتخاب کنید.

     

     

    رنگ سقف و دیوارها

    کمد دیواری

    چیدمان منزل

    اگرچه که بازسازی منزل اهمیت زیادی دارد ولی چیدمان خانه نیز باعث زیبایی خانه‌تان می‌شود. این اتفاق زمانی ایجاد می‌شود که طراحی و وسایل خانه باهم هارمونی و هماهنگ باشند. از همین رو  باید از قبل طراحی و چیدمان منزل را در نظر بگرید که بهترین طراحی را داشته باشید. همیشه در همه موارد ایده‌ای خلاقانه و نو مورد استقبال قرار می‌گیرد که در بازسازی منزل مستثنا نیست.

     

     

    بازسازی آشپزخانه

    شما می‌توانید به‌منظور بازسازی آشپرخانه اقدام زیر را انجام دهید.

    • کابینت‌ها به عنوان اصلی‌ترین عضو تعمیر و نوسازی می‌شود
    • استفاده از جزیره در آشپزخانه
    • استفاده از کانتر برای ورودی آشپزخانه
    • بازسازی کف
    • همخوانی داشتن آشپزخانه با کل اجزای خانه

     

    بازسازی کمددیواری اتاق

    در ابتدا محل قرارگیری کمددیواری در اتاق و ابعاد آن را تعیین می‌کنیم. در اصل اندازه کمددیواری به متراژ تخت خواب بستگی دارد که قطعاً وقتی تخت خواب یک نفره باشد کمددیواری بزرگ‌تر و تخت خواب دو نفره باشد کمددیواری اتاق کوچک‌تر است.

     

     

    بازسازی سرویس بهداشتی

    شما می‌توانید به‌منظور بازسازی سرویس بهداشتی اقدام زیر را انجام دهید.

    • قرار دادن تهویه مناسب
    • بررسی سیستم لوله کشی
    • عایق بندی
    • انتخاب متریال درست و مناسب فضای مرطوب

     

    249

    چرا بازسازی منزل در پونک رواج دارد؟

    • منطقه پونک از مناطق قدیمی است و به علت این بافت قدیمی افراد زیادی اقدام به بازسازی خانه‌ای خود می‌نمایند.
    • بازسازی منزل علاوه بر زیبایی و تنوع و تأثیر در روحیه افراد، طول عمر ملک را بالاتر می‌برد و آن را مقاوم‌تر نیز می‌کند.
    • این عملیات هم چنین ارزش ملک را بالاتر برده و فروش آن را راحت‌تر خواهد کرد.
    • بازسازی منزل در پونک از ساخت یک واحد بسیار باصرفه‌تر و کم‌هزینه‌تر است؛ بنابراین افراد برای ایجاد تنوع در محل زندگی خود، بازسازی را نسبت به خرید خانه جدید یا ساخت خانه ترجیح می‌دهند.
    • علت دیگر این امر می تواند نقشه غیر اصولی خانه باشد که منجر به ایجاد پرتی در فضای خانه خواهد شد. این موضوع به‌خصوص در خانه هایی با متراژ پایین دردسر ساز است و کمبود فضای مفید را به همراه خواهد داشت.

     

    داشتن یک نقشه اصولی و مهندسی شده می تواند تاثیر زیادی بر استفاده صحیح از فضای منزل داشته باشد. تغییر نقشه خانه به همراه دکوراسیون حرفه ای، کوچک‌ترین خانه‌ها را هم تبدیل به محیطی دلباز و کاربردی خواهد کرد. بازسازی منزل در پونک امری تخصصی است که بهتر است به تیمی حرفه‌ای و متخصص سپرده شود.

     

     

    نکات مهم هنگام بازسازی و نوسازی منزل

    هنگامی که تصمیم به بازسازی منزل خود می‌گیرید به برخی نکات و جوانب این کار بیشتر باید توجه کنید.

     

    تخریب ساختمان و بازسازی منزل

    از مهم‌ترین بخش‌ها در بازسازی ساختمان، تخریب آن است که احتیاج به اخذ مجوز و نظارت مهندسان دارد تا در ایمنی کامل این کار انجام شود. البته همه بازسازی‌ها احتیاج به تخریب ندارند و مجوز نمی‌خواهند. در مواردی که حذف دیوارهای باربر لازم باشد، گرفتن مجوز ضروری می‌شود.

     

     

    عایق‌کاری و نوسازی لوله‌کشی‌ها

    بازسازی سرویس بهداشتی و حمام از عملیات مهمی است که تقریباً در تمام بازسازی‌ها اجرا می‌شود و شامل نوسازی لوله‌کشی، تعویض کاشی‌ها و تعمیر یا تعویض شیرآلات می‌شود. عایق‌کاری و لوله‌کشی آشپزخانه نیز نباید از قلم انداخت. اگر به این موارد در بازسازی منزل در پونک توجه نشود بعدها ممکن است باعث ایجاد خسارت و تحمیل هزینه‌های ناخواسته شوند.

     

     

    شیک سازی دکوراسیون

    از جمله اقدامات مهمی که برای زیباسازی ظاهر خانه انجام می‌شود می‌توان به اجرای سقف کناف و سقف دکوراتیو و نورپردازی‌های زیبا اشاره کرد. رنگ‌آمیزی و اجرای کاغذدیواری نیز ظاهر خانه را دستخوش تغییرات اساسی خواهند کرد.

     

     

    مراحل بازسازی منزل در پونک

    بازسازی منزل در پونک شامل دو فاز متفاوت است. فاز اول شامل بازسازی و نوسازی زیر ساخت‌ها می‌شود و فاز دوم بازسازی دکوراسیون داخلی را در بر می‌گیرد.

    زیرساخت‌هایی مانند لوله‌کشی، بررسی کابل برق، عایق‌کاری، ایزوگام و نوسازی شیرآلات و تأسیسات در فاز اول انجام می‌شوند.

    پس از بازسازی زیرساخت‌های خانه در فاز اول، نوبت به فاز دوم و بخش جذاب دکوراسیون داخلی می‌رسد. عملیاتی مانند حذف برخی دیوارهای خانه، تعویض کف‌پوش، عوض کردن کابینت، اجرای سقف کناف، رنگ‌آمیزی و یا کاغذدیواری، تعویض درب و پنجره از بخش‌های مهم فاز دوم بازسازی منزل هستند.

     

     

    هزینه بازسازی منزل در پونک

    پس از بازدید کارشناسان از منزل شما و دانستن نقطه‌نظرات و مسائل موردنظر شما، آنها می‌توانند هزینه‌های بازسازی خانه را برآورد کرده و به اطلاع شما برسانند. با استفاده از مشاوره‌های سودمند کارشناسان هزینه بازسازی شما ممکن است کمتر شود و یا برای جلوگیری از خسارات آینده اندکی هزینه شما افزایش یابد. درهرصورت هزینه بازسازی ملک بستگی به متراژ آن و متریال مصرفی در هر زمینه دارد.

     

     

    جمع بندی:

    ما در این مقاله یاد گرفتیم که چه نکاتی برای بازسازی منزل در پونک استفاده کنیم تا بهترین نتیجه را برای فضای خانه بگیریم تا محیطی با آرامش و زیبا داشته باشیم. اگر در پونک تهران هستید و می خواهید بازسازی منزل در پونک انجام دهید و دنبال تیم هستید کافی است که بر روی تماس کلیک کنید تا مشاوره رایگان شوید که به خانه ایده آل تان برسید. برای دیدن موارد بازسازی منزل در پونک می‌توانید به بخش پروژه‌ها مراجعه کنید.

     

     

    مشاوره رایگان دکوراسیون داخلی

    نمونه کارهای مجموعه دکورساز

    233
    234
    232
    231
    230
    236
    237
    238
    239
    240

    قبلی
    بعدی

    درخواست مشاوره رایگان

    Consulting1






    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲۲ رای

    ۱۸ نظر

    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    20% تخفیف برای اولی ها

    برای مشاوره رایگان کافیست شماره خود را بنویسید
    ارسال شماره
    دکور ساز یعنی زندگی جدید
    close-link
    تماس مستقیم با کارشناس