گروه معماری دکورساز مجری بازسازی و نوسازی خانه، ویلا ، آپارتمان، مغازه و منزل

|

شرکت بازرگانی شیمی آذین، تولیدکننده و پخش‌کننده عمده مواد اولیه کامپوزیت و فایبرگلاس

  • بازسازی ویلا قدیمی

    بازسازی ویلا قدیمی

    بازسازی ویلا قدیمی در حال حاضر یکی از بخش‌های مهم در طراحی ساختمان است. هرچه از سن ویلا بگذرد دچار فرسودگی بیشتر می‌شود و باتوجه‌به تغییرات پیرامون، دیگر پاسخگوی نیاز ما نیست. ویلاهای قدیمی معمولاً دارای طراحی و ساختار زیبا و منحصربه‌فردی هستند که ممکن است به دلایل مختلف، نیاز به بازسازی داشته باشند. بازسازی ویلا قدیمی می‌تواند به‌گونه‌ای باشد که ظاهر ویلا را حفظ کرده و بهبود عملکرد و سازگاری آن با نیازهای جدید را فراهم کند. در اینجا تلاش می‌کنیم تا به برخی از مواردی که باید در نظر گرفته شود تا بازسازی ویلا قدیمی با موفقیت به انجام برسد، پرداخته شود. اگر شما نیز در فکر بازسازی و تعمیر ویلای قدیمی خود هستید، پیشنهاد می‌کنم مقاله را مطالعه فرمایید و از نکات بازگو شده بهره ببرید.

     

    ارائه با کیفیت کارها

    انجام کارها در سریع‌ترین زمان

    دارای خدمات پس از فروش

    تجربه بسیار بالا در زمینه بازسازی

     

    چه بخش‌هایی از ویلا شامل بازسازی می‌شود؟

    چیزی که در بازسازی ویلا قدیمی باید در نظر بگیرید این است که به فرسودگی‌ها بسیار توجه شود. ابتدا از سقف شروع کنید و مطمئن شوید که نشتی ندارد و سپس سراغ فونداسیون روید تا از محکمی آن اطمینان حاصل کنید و سپس به چیز که بین این دو سطح است توجه کنید مانند: پنجره‌ها، درها و … بعد از اینکه پاکت ویلا خوب شد، حال سراغ داخل ویلا بروید و روی آن متمرکز شوید.

    به طور کل می‌توان گفت که هرجایی از ویلا قابلیت بازسازی دارد؛ اما نکته مهم این است که نوع فرسودگی‌ها، میزان کار و تمرکز را مشخص می‌کند. بازسازی ویلا می‌تواند شامل بخش‌های مختلفی باشد که به‌طورکلی به تعداد و میزان خرابی و نیاز به اصلاح و بهبود هر بخش بستگی دارد. برخی از بخش‌هایی که ممکن است نیاز به بازسازی داشته باشند عبارت‌اند از:

    تغییرات رایج موردنیاز ویلای قدیمی

    هزینه بازسازی ویلا قدیمی

    هزینه بازسازی ویلا قدیمی در واقع به نوع کاری که می‌خواهید انجام دهید بستگی دارد. هدف از بازسازی را باید مشخص کنید که آیا برای تعمیرات هست یا برای مدرن کردن ویلا دست به بازسازی می‌زنید. در این صورت می‌توانید هزینه را برآورد کنید. پس در بازسازی ویلا قدیمی هزینه می‌تواند متغیر باشد و به نوع کار بستگی دارد. به‌طورکلی هزینه آن بستگی به میزان بازسازی، نوع ویلا، منطقه و دیگر عوامل هم دارد. بازسازی ویلا معمولاً شامل بخش‌های مختلفی است که هر یک از آن‌ها ممکن است هزینه‌های جداگانه‌ای را برای سازماندهی و اجرا به دنبال داشته باشد. برخی از عواملی که می‌تواند هزینه بازسازی ویلا را افزایش دهد، عبارت‌اند از:

     

    فصل مناسب برای بازسازی ویلا قدیمی

    هرزمانی که ویلا نیاز به تعمیرات داشت باید بازسازی را شروع کنید تا آسیب کمتر باشد. اما اگر ویلا دچار فرسودگی زیادی نباشد و نیاز به تعمیرات اساسی نداشته باشد بهترین زمان برای مراحل بازسازی ویلا در فصل گرما است. در فصل گرم شما می‌تواند تمام وسایل را در حیاط گذاشته و با خیال راحت‌تر و بدون نیاز به اجاره انباری به بازسازی برسید؛ اما اگر در فصل سرد و بارانی بخواهید بازسازی داشته باشید، بهتر است ابتدا یک انباری اجاره کرده تا وسایل را بدان‌جا انتقال دهید و سپس بازسازی را شروع کنید. نکته دیگر این است که اگر در فصل سرد دیوار را رنگ کنید، دیوار دیرتر خشک می‌شود و ادامه کار به تعویق می‌افتد.

     

     

    تعمیرات مورد نیاز
    متن جایگزین: بازسازی نمای بیرونی ویلا

    بازسازی نمای بیرونی ویلا

    بازسازی نمای ویلا دلایل مختلفی دارد. هم می‌تواند به دلیل فرسودگی و افتادن سنگ نما باشد و هم اینکه می‌تواند به دلیل از مد افتادن نما باشد. بازسازی نمای ویلا جزو فاکتورهای مهم در بازسازی ویلا است. باید قبل از شروع کار به آب‌وهوای منطقه جغرافیای توجه کرد و مصالح مورداستفاده را باتوجه‌به آن انتخاب کرد.

     

     

    هرگز محوطه بیرون ویلا و باغ را از یاد نبرید

    بازسازی فضای بیرونی ویلا، می‌تواند به شما امکان فراهم‌کردن یک فضای زیبا و منحصربه‌فرد برای استفاده خود و خانواده‌تان را بدهد. این بازسازی می‌تواند شامل تغییرات در فضای سبز، درب ورودی، پارکینگ، فضای پشتی و حیاط باشد.برای داشتن دید زیبا حتماً به محیط پیرامون ویلا نیز دقت داشته باشید. به مدل چینش درختان توجه کنید و در صورت نامرتب بودن حتماً جابه‌جایشان کنید. از طرفی استفاده از آلاچیق و باربیکیو باعث می‌شود فضای آرامش بخشی در بیرون از ویلا نیز داشته باشید.

     

     

    نورپردازی را جدی بگیرید

    اگر داخل ویلا از نور کافی برخوردار نیست حتماً با طراح در میان بگذارید و از نورپردازی خوب استفاده کنید و در صورت امکان دیوار اضافی را حذف کرده تا فضا بزرگ‌تر نشان دهد و یا از پنجره بیشتر بهره ببرید. استفاده از فانوس و چراغ در بیرون از ویلا، زیبایی آن را چندین برابر می‌کند و در زیبایی ظاهری سنگ نما نیز اثر دارد.

    4 8

    انتخاب سقف مناسب

    اگر داخل ویلا از نور کافی برخوردار نیست حتماً با طراح در میان بگذارید و از نورپردازی خوب استفاده کنید و در صورت امکان دیوار اضافی را حذف کرده تا فضا بزرگ‌تر نشان دهد و یا از پنجره بیشتر بهره ببرید. استفاده از فانوس و چراغ در بیرون از ویلا، زیبایی آن را چندین برابر می‌کند و در زیبایی ظاهری سنگ نما نیز اثر دارد.

     

     

    2 11

    روف‌گاردن

    در ویلاهایی که فضای باغ کم است و فضای کمتری برای فضای سبز دارد از روف‌گاردن استفاده می‌کنند.این فضاها می‌توانند به‌عنوان منابع جذب آب و تصفیه هوا، کاهش گرما و شرجی، کاهش آلودگی هوا و توسعه محیط زیستی مورداستفاده قرار گیرند. همچنین، استفاده از روف‌گاردن می‌تواند به‌عنوان یک راهکار برای افزایش کیفیت زندگی شهروندان و بهبود سلامتی آن‌ها نیز مطرح شود.

    از دیگر مزایای روف‌گاردن، کاهش مصرف انرژی در ساختمان است. با ایجاد یک فضای سبز بر روی سقف ساختمان، می‌توان میزان گرما و سرمای موردنیاز در ساختمان را کاهش داده و از انرژی بیشتری صرفه‌جویی کرد. همچنین، روف‌گاردن می‌تواند به‌عنوان یک روش برای جذب نور خورشید و تأمین انرژی از طریق پنل‌های خورشیدی نیز مورداستفاده قرار گیرد.

    در نهایت، روف‌گاردن می‌تواند به‌عنوان یک فضای زیبا و دلنشین برای تفریح و استراحت نیز مورداستفاده قرار گیرد. این فضا می‌تواند شامل مبلمان فضای باز، گلدان‌های زینتی، فواره‌ها و تجهیزات دیگری باشد که به‌عنوان یک فضای آرامش‌بخش برای ساکنان و مشتریان ساختمان در دسترس قرار گیرد.

     

     

    6 5

    مدیریت زمان و هزینه

    یکی از مهم‌ترین کارها در بازسازی ویلا مدیریت هزینه و زمان است. بهتر است قبل از شروع کار حتماً چک‌لیستی از کارهایی که نیاز دارید انجام دهید تهیه کنید و متناسب با آن پیش روید تا از اتلاف وقت و هزینه جلوگیری شود.

     

     

    جمع‌بندی

    بازسازی ویلا قدیمی بیشتر به دو دلیل انجام می‌شود:

    1. لوکس و به‌روز کردن ویلا
    2. جلوگیری از فرسودگی‌ها تعمیرات ویلا

    بهتر است قبل از شروع کار هدف خود را از بازسازی و نوسازی ویلای قدیمی‌تان مشخص کنید تا به‌راحتی برای استفاده از مصالح موردنیاز خود تصمیم بگیرید.

     

     

    مشاوره رایگان دکوراسیون داخلی دکورساز

    نمونه کارهای مجموعه دکورساز

    246
    247
    248
    249
    225
    224
    223
    222
    226
    227
    228
    229

    قبلی
    بعدی

    درخواست مشاوره رایگان

    Consulting1






    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    20% تخفیف برای اولی ها

    برای مشاوره رایگان کافیست شماره خود را بنویسید
    ارسال شماره
    دکور ساز یعنی زندگی جدید
    close-link
    تماس مستقیم با کارشناس