گروه معماری دکورساز مجری بازسازی و نوسازی خانه، ویلا ، آپارتمان، مغازه و منزل

|

شرکت بازرگانی شیمی آذین، تولیدکننده و پخش‌کننده عمده مواد اولیه کامپوزیت و فایبرگلاس

بازسازی ساختمان در تهران

بازسازی ساختمان در تهران
  • بازسازی ساختمان در تهران برای کسانی است که از خانه خود خسته شده‌اند و می‌خواهند که یک‌خانه جدید داشته باشند اما هزینه تعویض خانه می‌تواند برای آنها زیاد باشد. همین امر موجب شده که بازسازی خانه در شهرهای بزرگ مخصوصاً تهران بسیار رواج پیدا کرده است و افراد زیادی این کار را به‌صورت تخصصی انجام می‌دهند. البته بازسازی ساختمان در تهران جزوی از بازسازی آپارتمان هم محسوب می‌شود.

    همچنین با بافت شهری تهران که یک کمی قدیمی است باعث شده است که بازسازی خانه‌های قدیمی نیز بسیار موردتوجه مردم قرار بگیرد. در ادامه مقاله در مورد هزینه‌های بازسازی خانه در تهران و همچنین شرایط آن به شما عزیزان توضیحاتی را می‌دهیم.

     

     

    Contents

    ارائه با کیفیت کارها

    انجام کارها در سریع‌ترین زمان

    دارای خدمات پس از فروش

    تجربه بسیار بالا در زمینه بازسازی

    98

     

    دلیل بازسازی خانه از گذشته تا کنون

    طبق آداب‌ورسوم که وجود دارد از گذشته تاکنون ایرانیان به دنبال نوسازی منازل خود بودند و یکی از این روش‌ها بازسازی خانه است که بافت فرسوده خانه را نیز تجلیل می‌کند. به همین دلایل باگذشت زمان بازسازی خانه بیشتر رواج پیدا کرده است و در تمام دنیا و مخصوصاً همین شهر خودمان تهران بسیاری از افراد به دنبال این کار هستند. در تهران بسیاری از آپارتمان‌ها قدیمی هستند و افرادی که در آنها زندگی می‌کنند و شرایط خرید خانه جدید را ندارند و البته که می‌خواهند با نظر و باب سلیقه خودشان خانه‌شان را بسازند می‌توانند بازسازی را انجام بدهند.

     

    بازسازی آپارتمان در تهران می تواند به دلایل زیر انجام شود:

    • حذف فضاهای پرت و حداکثر بهره برداری از فضای منزل که با تغییر نقشه خانه امکان پذیر است.
    • گذشت بیش از بیست سال از سن آپارتمان
    • افزایش طول عمر بنا و بالا رفتن ارزش ملک بعد از بازسازی
    • زیاد بودن هزینه های جابه جایی و خرید یا ساخت منزل جدید
    • نوسازی تاسیسات و لوله کشی ها و سیم کشی های خانه
    • تغییر حال و هوای منزل با تغییر دکوراسیون
    • مدرن سازی آپارتمان و استفاده از تجهیزات هوشمند
    • جلوگیری از هدررفت انرژی

    بازسازی انجام بدهیم یا نوسازی؟

    بازسازی ساختمان در تهران در واقع یعنی که ما خانه را به حالت اولیه آن برمی‌گردانیم و در آن تغییراتی ظاهری ایجاد می‌کنیم اما در نوسازی قصد داریم که خانه را از روز اولش هم بهتر کنیم و بافت فرسوده آن را از بین ببریم و به‌نوعی آن را نوتر کنیم.

     

    ویژگی‌های بازسازی ساختمان در تهران

    ما زمانی که بازسازی ساختمان در تهران را انجام می‌دهیم اهدافی داریم که به آنها برسیم برخی از این اهداف که همگی ما در آن‌ها هم نظر هستیم مواردی همچون مدرن‌سازی خانه، بهبود کارایی فضا، تغییر دادن نقشه کلی ساختمان، بالابردن مقاومت خانه طبق استانداردهای ایمنی جدید و ویژگی‌هایی ازاین‌قبیل است که مابعد از بازسازی به اینها می‌رسیم.

     

     

    برای بازسازی ساختمان در تهران با گروه‌های مهندسی همکاری کنید.

     

    شاید با خودتان بگویید که به‌تنهایی نیز می‌توانید این بازسازی‌ها را انجام بدهید اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای این که کار شما بسیار با سرعت و دقت مناسب انجام شود با متخصصان این زمینه همکاری کنید. گروه پیمانکار خود را به‌دقت و از میان بهترین‌ها انتخاب کنید تا نتیجه مطلوبی برایتان حاصل شود. برای اینکه زمان و هزینه شما هدر نرود تماس با مشاورین مجرب دکور ساز را فراموش نکنید.

     

     

    94

    10

     

     

    هزینه بازسازی ساختمان در تهران

    این نکته که هزینه بازسازی منزل در همه موارد یکسان نیست شاید واضح به نظر برسد. زیرا مواد و مصالح، میزان بازسازی و متراژ خانه‌ها با هم متفاوت‌اند. هم چنین برخی موارد دیگر مثل هزینه تخریب و هزینه حمل وجود دارد که در ابتدا شاید به چشم نیاید. اما بر قیمت بازسازی اثر زیادی می‌گذارد.

    بنابراین، برآورد هزینه‌های بازسازی به تجربه بالا احتیاج خواهد داشت و کاری کاملاً تخصصی است. اگر از افراد بی‌تجربه درباره این موضوع مشورت بگیرید، ممکن است در برآورد هزینه‌ها دچار اشتباهات بزرگی شوید که در نهایت باعث توقف پروژه بازسازی شود!

     

     

    عوامل مؤثر بر هزینه‌های بازسازی

    همان‌طور که قبلاً هم اشاره کردیم عوامل مختلفی در هزینه تمام شده بازسازی ساختمان اثر گذارند. این عوامل عبارت است از:

     

    قسمتهایی که مورد بازسازی قرار میگیرد

    ابتدا باید مشخص کنید چه نوع بازسازی مدنظر شماست و کدام قسمت‌های ساختمان را قرار است بازسازی کنید آشپزخانه، اتاق‌خواب‌ها، سرویس بهداشتی، نشیمن و پذیرایی، راه‌پله‌ها و نمای بیرونی ساختمان هرکدام هزینه‌های مربوط به خود را دارند. در بازسازی باید بودجه‌ای را برای طراحی اولیه اختصاص بدهیم ممکن است در برخی از بازسازی‌ها نیازی به طراحی نباشد؛ اما به طور میانگین هزینهٔ طراحی را باید در نظر گرفت.

     

     

    انتخاب سبک دکوراسیون

    سبکی که قرار است  در دکوراسیون داخلی شما استفاده شود نیز تأثیر زیادی بر هزینهٔ انتهایی شما خواهد داشت. انواع سبک‌ها در طراحی داخلی ساختمان وجود دارد. سبک کلاسیک و نئوکلاسیک، سبک مدرن، سبک اسکاندیناوی، سبک روستیک، سبک انتقالی، سبک مینیمال از انواع سبک های رایج در طراحی ساختمان هستند.

    سبک مدرن و کلاسیک دو سر طیف سبک‌ها را تشکیل می‌دهند. در این میان هرچه به سبک کلاسیک نزدیک‌تر شوید از متریال لوکس‌تر و دکوری‌های بیشتر باید استفاده کنید پس هزینه بازسازی بالاتر خواهد رفت. هر چه به سبک‌های مدرن و مینیمال نزدیک شوید، دکوراسیون ساده‌تری خواهید داشت و هزینه‌هایتان کاهش می‌یابد.

     

    مواد و متریال به‌کاررفته در بازسازی ساختمان در تهران

    حتماً در جریان هستید که مواد و متریال مصرفی در بازسازی ساختمان باتوجه‌به کیفیتشان قیمت‌های مختلفی دارند. سطوح کیفیت متریال عبارت‌اند از: استاندارد، درجه یک، عالی و لوکس. برندهای مختلف از کشورهایی مانند ایران، ترکیه، کره و برخی کشورهای اروپایی در بازار موجود می‌باشند.

     

     

    هزینه‌هایی که در محاسبات معمول گم می‌شوند!

    برخی هزینه‌ها ممکن است در محاسبات اولیه لحاظ نشوند و خیلی جزئی به چشم بیایند. اما در انتهای کار با محاسبه آنها هزینه‌هایتان دوبرابر خواهد شد!! پس بهتر است از ابتدا آنها را در نظر داشته باشید:

     

     

    هزینه تخریب ساختمان

    شاید فکر کنید تخریب بخش‌هایی از ساختمان هزینه زیادی نداشته باشد؛ یا فقط هزینه کارگر را برای انجام عملیات در نظر بگیرید. در این صورت اشتباه بزرگی را مرتکب شده‌اید. چرا که تخریب بخش‌هایی از آپارتمان حتی یک دیوار کوچک مقدار زیادی نخاله ساختمانی تولید خواهد کرد که برای آنها باید هزینه حمل‌ونقل و هزینه گونی در نظر بگیرید.

     

     

    هزینه‌های حمل در بازسازی ساختمان

    هزینه‌های حمل‌ونقل در بازسازی تنها شامل حمل مواد و مصالح نیست. مواردی مانند هود، سینک، روشویی و… نیز هزینه حمل جداگانه دارند که باید محاسبه شود. حال اگر منزل شما در طبقات فوقانی باشد هزینه حمل آنها تا طبقه شما نیز باید محاسبه شود.

     

    مرحله‌به‌مرحله با بازسازی ساختمان در تهران

    خیلی‌ها با این چالش روبرو هستند که بازسازی ساختمان در تهران را از کجا شروع کنیم و چگونه انجام بدهیم که کمترین هزینه را برای ما داشته باشد در ادامه مقاله به شما آموزش می‌دهیم که چگونه و مرحله‌به‌مرحله بازسازی را انجام دهید.

    • شما در قدم اول باید شناسایی کنید که چه بخش‌هایی از آن را می‌خواهید بازسازی کنید و چه باشد نیاز به بازسازی دارد.
    • شما باید نقاط ضعف را خانه را پیدا کنید و بر روی آنها کار کنید. وضعیت ظاهری ساختمان و یا همان ایدز شکاری و سبز و همچنین چیزهایی می‌تواند مورد بازسازی و بررسی قرار بگیرد که نیاز به بازسازی دارد یا خیر.
    • شما برای دیوارهای خانه می‌تواند سطرهای مختلف استفاده کنیم.
    • همچنین برای ثبت می‌توانید از سقف‌های کاذب یا چنین چیزهایی استفاده کنید.
    • در قدم بعدی برای زیبایی ظاهری خانه شما باید به نورپردازی آن توجه کنید. اگر شما یک نورپردازی زیبا برای ساختمان خود داشته باشید می‌توانید جذابیت و آن را زیاد کنید. امروز استفاده از نورهای رنگی و همچنین هالوژن‌ها می‌تواند باعث شود که خانه شما جذابیت زیادی داشته باشد و امروزه بسیار محبوب هستند. درصورتیکه مایلید از  نور مخفی استفاده کنید، می‌توانید به گچ‌کار ساختمان خود بگوید که فضای آن را برای خانه شما طراحی کند.
    • در قدم بعدی شما باید به کف خانه‌تان دقت کنید و آن را مورد بررسی قرار دهید که آیا نیاز به بازسازی دارد و یا خیر شما همچنین که به سلیقه خودتان می‌توانید طرح آن را عوض کنید. شما هر نوع کف که انتخاب کنید برای ساختمان خود باید با کارایی آن آشنا باشید. بعد از انتخاب کردن کف خانه خود می‌توانید با استفاده از متخصصان این زمینه این کار را به آنها بسپارید تا برای شما انجام بدهند.
    • در قدم بعدی باید به سراغ دیوارها برویم و در مورد آنها باید شما بدانید که چه نوع رنگ‌آمیزی و یا طرحی برای خانه شما می‌تواند مناسب باشد. عکس خانه‌هایی که در تهران وجود دارند دیوارهای آن‌ها ساده با رنگ سفید است که شاید جذابیت زیادی نداشته باشد اما دلیل محبوبیت آن این است که بسیار ساده با وسایل خانه و همچنین خانه می‌تواند ست شود.

     

     

    جمع‌بندی

    شما در این مقاله با عوامل و نکات بسیاری در خصوص بازسازی منزل در تهران آشنا شدید. باتوجه به مطالب بیان‌شده رنگ دیوارهای ساختمان می‌تواند طبق سلیقه خودتان باشد. در بخش بعدی شما باید به سراغ دکوراسیون و چیدمان خانه خودتان بروید. شما هرچقدر هم که زمان و هزینه برای بازسازی ساختمان در تهران خود بگذارید زمانی می‌تواند به چشم بیاید که شما برای آن یک دکوراسیون خاص انتخاب کردید تا زیبا به نظر بیاید. به همین دلیل شما برای چیدمان منزل خود می‌توانید از متخصصان و کسانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند کمک بگیرید.

    شما باید بیشتر از هر مکانی دیگر خانه به چیدمان آن اهمیت بدهید و وقت زیادی را برای آن بگذارید تا در نهایت یک‌خانه جذاب داشته باشید. طرح‌ها و مدل‌های زیادی برای چیدمان منزل وجود دارد که شما می‌توانید از آن‌ها ایده بگیرید و یا همان‌طور که گفته شد به طراحان خانه بگویید که این کار را برای شما انجام بدهند.

     

     

    مشاوره رایگان دکوراسیون داخلی دکورساز

    نمونه کارهای مجموعه دکورساز

    220
    214
    185
    181
    پانل روکش دار گچی معمولی
    173
    162
    157
    153
    154
    148
    144
    133
    128
    136
    122
    120
    124
    118
    106
    105
    103
    104
    97
    98
    109
    114
    113
    112
    111
    110
    116
    115
    102
    101
    99
    100
    95
    96

    قبلی
    بعدی

    درخواست مشاوره رایگان

    Consulting1






    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    20% تخفیف برای اولی ها

    برای مشاوره رایگان کافیست شماره خود را بنویسید
    ارسال شماره
    دکور ساز یعنی زندگی جدید
    close-link
    تماس مستقیم با کارشناس