گروه معماری دکورساز مجری بازسازی و نوسازی خانه، ویلا ، آپارتمان، مغازه و منزل

|

شرکت بازرگانی شیمی آذین، تولیدکننده و پخش‌کننده عمده مواد اولیه کامپوزیت و فایبرگلاس

برآورد هزینه بازسازی سرویس بهداشتی

برآورد هزینه بازسازی سرویس بهداشتی
  • بازسازی سرویس بهداشتی یکی از قسمت‌های بازسازی خانه است که باید با دقت عمل زیادی انجام شود و دارای اصول و نکاتی است که باید به آن توجه کرد. حال شما باید به هزینه بازسازی سرویس بهداشتی دقت کنید. چرا که یکی از بخش‌های مهم و قابل توجه است و نباید به راحتی از آن گذشت. تیم بازسازی دکورساز قصد دارد در این مقاله به برآورد هزینه بازسازی سرویس بهداشتی بپردازد تا در حین بازسازی ساختمان با مشکلاتی در این زمینه رو به رو نشوید. همراه ما بمانید.

    Contents

    قیمت بازسازی سرویس بهداشتی و حمام

    هزینه بازسازی سرویس بهداشتی به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌شود. ولی به طور کلی هزینه بازسازی آپارتمان را به صورت متری یا به روش‌های دیگر محاسبه می‌کنند که در میان آن‌ها محاسبه هزینه بازسازی به صورت متری از دیگر  روش‌ها مرسوم‌تر می‌باشد.

    برای برآورد هزینه بازسازی سرویس بهداشتی باید به قیمت مصالح، اجرت نصب و بازسازی، تخریب و حمل و نقل نخاله و همچنین ترمیم لوله‌ کشی‌ها و تخلیه چاه و … نیز توجه داشته باشید.

    بازسازی سرویس بهداشتی با کمترین هزینه

    اگر به دنبال بازسازی سرویس بهداشتی با کمترین هزینه هستید بهتر است که از کیفیت مصالح چشم پوشی نکنید و برای صرفه‌جویی کیفیت را فدای قیمیت نکنید. چرا که استفاده از متریال نامرغوب شما را وادار به بازسازی مجدد می‌کند و ما همواره به مشتریان خود این نکته را گوشزد می‌کنیم که بازسازی را باید به نحوی انجام داد که مجبور به دوباره کاری نشوید. چرا که مطمئنا با گذشت زمان قیمیت مصالح و به تبع آن هزینه بازسازی سرویس بهداشتی افزایش پیدا می‌کند.

    هزینه بازسازی سرویس بهداشتی

    هزینه بازسازی سرویس بهداشتی

    بیشتر بخوانید: بازسازی سرویس بهداشتی

    اگر به دنبال راهی هستید تا هزینه بازسازی سرویس بهداشتی را کاهش دهید بهتر است که ابتدا از قسمت‌های فنی آغاز کنید مخصوصا اگر قصد بازسازی خانه قدیمی به جدید را داشته باشید. زیرا به مرور زمان لوله‌ها و اتصالات و همچنین چاه‌های آب دچار گرفتگی و رسوب می‌شوند. شما می‌توانید برای کاهش هزینه بازسازی سرویس بهداشتی اقدام به تعویض آن‌ها نکنید و تنها با استفاده از متریال‌های مخصوص مانند انواع رزین به ترمیم و بازسازی لوله‌ کشی‌ها اقدام کنید.

    نحوه بازسازی سرویس بهداشتی

    ما در مقاله‌ای با عنوان بازسازی سرویس بهداشتی به نحوه‌ و مراحل بازسازی سرویس بهداشتی پرداخته بودیم. در این مقاله نیز برای درک بهتر هزینه بازسازی سرویس بهداشتی اشاراتی به نحوه‌ی بازسازی آن می‌کنیم که در ادامه‌ی مطلب خواهید خواند:

    1. تخریب برای بازسازی سرویس بهداشتی 

    در هر مدل بازسازی مخصوصا بازسازی خانه قدیمی اولین مرحله تخریب می‌باشد. وقتی صحبت از بازسازی می‌کنیم منظورمان ایجاد تغییرات کلی در تمامی بخش‌های سازه می‌باشد و در این قسمت نیز برای ترمیم لوله‌ها، کفپوش و دیوارها ابتدا بایستی که اقدام به تخریبشان کرد تا بتوان با نمونه‌های جدیدتر جایگزین شوند.

    هزینه بازسازی سرویس بهداشتی هزینه بازسازی سرویس بهداشتی

    برای مطالعه: تخریب و بازسازی ساختمان

    در این قسمت نیز باید تخریب را جزو مراحلی در نظر بگیرید که شامل هزینه بازسازی سرویس بهداشتی می‌شود.

    1. تعویض یا ترمیم لوله کشی‌ها دومین مرحله تعیین هزینه بازسازی سرویس بهداشتی

    گفتیم که تاسیسات آبی و لوله‌ کشی‌ها درون سرویس بهداشتی به مرور زمان به دلیل ناخالصی‌های موجود در آب و همچنین آلودگی‌های دیگر دچار گرفتگی و رسوب می‌شوند. حتی امکان نشت لوله‌ها نیز وجود دارد پس به همین علت باید که آن‌ها را تعویض نمود.

    1. بازسازی دیوار و کفپوش

    بعد از اتمام بخش‌های زیرساختی نوبت به بازسازی ظاهری سرویس بهداشتی می‌رسد. معمولا متریال استفاده شده در کف و دیوارهای سرویس بهداشتی از یه جنس می‌باشند که خود این مسئله هزینه بازسازی سرویس بهداشتی را کاهش می‌دهد. معمولا متریالی که بیشترین استفاده را دارد کاشی و سرامیک می‌باشد که در میان این دو سرامیک به دلیل درصد تخلخل پایین‌ترش به نسبت کاشی استفاده‌ی رایج‌تری دارد.

    بیشتر بخوانید: بازسازی خانه قدیمی

    کفپوش و دیوارهای سرویس بهداشتی به دلیل تماس مداوم با آب و مواد شوینده دچار آسیب‌های زیادی می‌شوند و بازسازی آن‌ها یک امر ضروری می‌باشد. باز لازم به تاکید این نکته می‌دانیم که بهترین راه برای کاهش هزینه‌ بازسازی سرویس بهداشتی استفاده از متریال مرغوب می‌باشد که می‌توان از نمونه‌های داخلی نیز استفاده شود. به یاد داشته باشید که اگر قصد به کار بردن سرامیک را دارید باید قیمت چسب سرامیک را هم در برآورد هزینه بازسازی سرویس بهداشتی لحاظ کنید.

    بازسازی سرویس بهداشتی 

    بازسازی سرویس بهداشتی 

    1. شیرآلات مهم ترین قسمت هزینه بازسازی سرویس بهداشتی 

    یکی از معضلات برای کاهش هزینه بازسازی سرویس بهداشتی خرید شیرآلات می‌باشد. چرا که این بخش را می‌توان پر هزینه‌ترین بخش بازسازی سرویس بهداشتی دانست. شیرآلات از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شود. برای مثال برنج، برنز، استیل و آلومینیوم از جمله متریال‌هایی است که در ساخت شیرآلات استفاده می‌شود. همچنین برای ساخت آن‌ها از فلزات آبکاری شده استفاده می‌شود که امکان زنگ‌ زدن و آسیب دیدن در جهت برخورد مستقیم با آب را به شدت کاهش می‌دهد. امروزه شاهد نمونه‌های زیادی از شیرآلات داخلی هستیم که می‌تواند تاثیر مثبتی در کاهش هزینه بازسازی سرویس بهداشتی بگذارد. بهتر است که شیرآلات را با توجه به سنگ توالت و روشویی خریداری نمایید تا بتوانید حداکثر هارمونی را ایجاد کنید.

    هزینه بازسازی کف سرویس بهداشتی

    هزینه بازسازی کف سرویس بهداشتی کاملا بستگی به نوع متریالی که استفاده می‌کنید دارد.  متریال قابل استفاده جهت بازسازی کفپوش سرویس  بهداشتی به قرار زیر است:

    • سنگ
    • سرامیک
    • کاشی

    بازسازی سرویس بهداشتی 

    در میان انواع متریال‌ها برای کفپوش سرامیک بیشترین استفاده را دارد چرا که می‌توان با استفاده از آن هزینه بازسازی سرویس بهداشتی را کاهش داد و همچنین از طول عمر بالای آن  اطمینان  حاصل کرد. البته اگر قصد بازسازی به سبک سنتی را دارید می‌توانید از کاشی نیز استفاده کنید.

    برای مطالعه:‌ ۱۰ ایده برای بازسازی خانه

    به کار بردن سنگ کمی هزینه بازسازی سرویس بهداشتی را افزایش می‌دهد. سنگ امکان دارد که آسیب پذیرتر باشد که شما می‌توانید با استفاده از رزین سنگ جلای خاصی به آن دهید و علاوه بر زیبایی بخشی به آن موجبات طولانی شدن عمر آن را نیز فراهم کنید.

    نتیجه گیری

    هزینه بازسازی سرویس بهداشتی را همیشه باید قبل از اقدام به بازسازی محاسبه کنید تا بتوانید برآورد مناسبی از هزینه کلی بازسازی داشته باشید. برای برآورد هزینه بازسازی سرویس بهداشتی باید که به قیمت متریال و مصالح موجود در بازار، اجرت نصب و اجرا، ترمیم لوله‌ کشی‌ها و … نیز توجه نمایید. همواره در نظر داشته باشید که استفاده از متریال نامرغوب برای کاهش هزینه‌ بازسازی سرویس بهداشتی کاری اشتباه است و موجب می‌شود که دوباره مجبور به بازسازی شوید.

     ما در این مقاله سعی داشتیم تا بخش‌هایی که شامل هزینه بازسازی سرویس بهداشتی می‌شود را بیان کردیم. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    20% تخفیف برای اولی ها

    برای مشاوره رایگان کافیست شماره خود را بنویسید
    ارسال شماره
    دکور ساز یعنی زندگی جدید
    close-link
    تماس مستقیم با کارشناس