گروه معماری دکورساز مجری بازسازی و نوسازی خانه، ویلا ، آپارتمان، مغازه و منزل

|

شرکت بازرگانی شیمی آذین، تولیدکننده و پخش‌کننده عمده مواد اولیه کامپوزیت و فایبرگلاس

مشاور دکوراسیون داخلی آنلاین کیست؟

مشاور دکوراسیون داخلی آنلاین کیست؟
  • در جوامع و در زمانه‌ای قرار داریم که طراحی دکوراسیون داخلی بسیار مورد توجه خاصی قرار گرفته است. مردم برای هر مکانی اعم از خانه، ادارات، انواع شرکت‌ها و تالارها و… به دنبال بهترین طراحی دکوراسیون داخلی می‌باشند. وقتی به دنبال بهترین هستیم، بدین معناست که فرد یا افرادی باید باشند که دارای تخصص و دانش خاص در آن زمینه‌ی مورد نظر باشند و شما را در این بهترین بودن کمک و راهنمایی نمایند. مشاور دکوراسیون داخلی آنلاین می‌تواند در طراحی دکوراسیون داخلی به شما کمک کند.

    در اینجا برای موضوع دکوراسیون افرادی به عنوان مشاور دکوراسیون داخلی می‌توانند بهترین راهنمای شما باشند و نیاز شما را پاسخگو خواهند بود و بابت تجربه و دانشی که در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی دارند، از تخصصی که به شما ارائه می‌دهند مطمئن خواهید بود. اما مشاور دکوراسیون داخلی آنلاین کیست؟ کار و وظیفه‌ای که مشاور دکوراسیون داخلی آنلاین انجام می‌دهد کدام است؟ در این مقاله قرار است پاسخگوی این سوال به شما عزیزان باشیم؛ پس ما را همراهی نمایید.

    Contents

    وظیفه مشاور دکوراسیون داخلی آنلاین

    مشاور دکوراسیون داخلی آنلاین فردی است که به صورت آنلاین مثل حالت تلفنی یا نوشتاری و … و یا در شکل‌های دیگر در مورد فضا و دکوراسیون داخلی ساختمان پیشنهادات لازم را ارائه می‌دهد و در این راستا به تحلیل المان‌هایی همچون فضا، رنگ، نور، بافت و … با دقت لازم طرح‌های مورد نظر را طبق سلیقه‌ی دلخواه مشتری به صورت شخصی‌سازی شده ارائه می‌دهند.

    مشورت و کمک گرفتن از یک مشاور دکوراسیون بسیار می‌تواند کمک کننده باشد؛ چرا که یک مشاور دکوراسیون داخلی خوب، تمامی اطلاعات فنی و تخصصی مورد نیاز را دارد. از انواع فرش‌ها، مبلمان و پارچه‌های آن دسترسی دارد، به هارمونی رنگ‌ها آگاه است، با کارگاه‌ها و نحوه ارائه خدمات آن‌ها و نیز افرادی که در آن‌جا هستند و در کارشان خبره هستند آشنایی دارد. درصورتی که امکان مراجعه حضوری یا ملاقات حضوری میسر نباشد، با کمک یک مشاور دکوراسیون داخلی آنلاین می‌توانید نه تنها در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید بلکه بهترین دکوراسیون که با سلیقه‌ی شما همخوانی داشته باشد را در نهایت داشته باشید.

    ۶ ویژگی مشاور دکوراسیون داخلی خوب

    6 ویژگی مشاور دکوراسیون داخلی خوب

    • یک مشاور دکوراسیون داخلی باید از خلاقیت خوبی برخوردار باشد و در رابطه با نیاز مشتری و اصول چیدمان داخلی بتواند یک خلاقیت مناسب برقرار کند.
    • دیگر ویژگی‌های لازم دارا بودن توانایی سازماندهی است. وی باید بتواند با افراد تاثیرگذار در روند طراحی مانند نقاش، کارگاه یا تولیدی‌های کفپوش، خیاط پرده‌دوزی و سایر افراد لازم در ارتباط باشد، فعالیت آنان را با برنامه‌ها و طرح‌های خود هماهنگ نماید.
    • مشاور دکوراسیون داخلی باید مهارت طراحی و الگو سازی داشته باشد چرا که امروزه درصد زیادی از کار طراحی با نرم افزار و کامپیوترها انجام می‌شود
    • یکی از خصوصیات مهمی این است که وی مدیریت بودجه داشته باشد؛ بدین معنی که بتواند کارهای طراحی و چیدمان داخلی را متناسب با هزینه‌ی تعیین شده از طرف مشتری و با در نظر گرفتن کنترل و صرفه‌جویی هزینه انجام دهد.
    • ویژگی آینده‌نگری چیزی است که می‌تواند موجب تمایز و برتری وی نسبت به سایر مشاورها شود.
    • و در نهایت داشتن تحصیلات از دیگر خصوصیات مورد نیاز است؛ چرا که دانستن دانش طراحی و امور معماری در کنار استعداد و خلاقیت موضوعی ضروری است.

     

    مشاوره دکوراسیون داخلی و رنگ دکوراسیون داخلی

    مشاوره دکوراسیون داخلی و رنگ دکوراسیون داخلی

    این‌که بدانیم چه رنگی برای چه قسمت‌هایی از دکوراسیون داخلی بیشتر کاربرد دارد به ما کمک می‌کند تا از انتخاب رنگ‌های نامناسب برای فضای داخلی جلوگیری شود و این امر به راحتی با کمک یک مشاور دکوراسیون داخلی میسر است. در ذیل شما را با کاربرد برخی رنگ ها آشنا می‌کنیم:

    • رنگ صورتی: از آن‌جایی که رنگ صورتی رنگی آرامش‌بخش است، می‌‌تواند برای فضاهایی همچون اتاق خواب، اتاق مطالعه و اتاق کودک به کار برود و چون رنگی آرام و ملایم است برای استفاده در دکور خانه مناسب است.
    • رنگ سبز: اگر شما از آن دسته افراد هستید که روحیه بسیار شاد و طبیعت دوستی دارید، این رنگ دقیقاً برای شماست و می‌تواند رنگ طبیعت و تعادل را در دکور داخلی منزلتان ایجاد کند. همچنین آرامش طبیعت را در عمق ذهن روشن می‌کند. اگر منزل شما از دسته منزل‌های آپارتمانی است، طیف سبز نزدیک به زرد که مایل به خاکستری باشد برای آن مناسب است.
    • رنگ زرد: این رنگ برای دکوراسیون آشپزخانه بسیار مناسب است؛ چرا که به رنگ غذاها و خوراکی‌ها نیز بیشتر نزدیک است و هماهنگی خاصی را ایجاد می‌کند. همچنین از لحاظ روانشناسی به افزایش اشتها و بالذت خوردن غذا کمک می‌کند.
    • رنگ آبی: رنگی بسیار محبوب در دکوراسیون داخلی است که برای اتاق خواب نیز مناسب است و آرامشی که از این رنگ دریافت می‌شود دلیلی است برای انتخاب آن جهت رنگ اتاق خواب. همچنین از این رنگ می‌توان برای مبلمان یا حتی کاغذ دیواری‌ استفاده کرد. یکی از ترکیبات جذابی که در این رنگ پیشنهاد می‌شود، استفاده از رنگ آبی تیره کنار آبی روشن نقره‌ای است که نمایی بسیار جذاب را خلق می‌کند.
    • رنگ قرمز: از آن‌جایی که رنگ قرمز رنگی شاد و تحرک‌آور است پیشنهاد می‌شود برای مکان‌هایی به کار ببرید که در آن فعالیت بیشتری انجام می‌دهید. مثلا اگر در خانه فضایی برای انجام ورزش اختصاص داده‌اید، این رنگ مناسب می‌باشد.
    • بنفش: البته از محبوب‌ترین رنگ‌ها بنفش کمرنگ است که با رنگ خاکستری بسیار هماهنگ و مناسب جلوه می‌کند. همچنین در افزایش خلاقیت این رنگ تاثیر به سزایی دارد.

     

     

    ایده‌های خاص مشاوران دکوراسیون داخلی

    مشاور دکوراسیون داخلی آنلاین

    • داشتن دکوراسیون زیبا بسته به یک سری عوامل است که باید آن‌ها را نیز در نظر گرفت. یکی از این عوامل مبلمان می‌باشد که باید به هماهنگی آن با طرح و نقش فرش دقت کرد. این دو عامل باعث می‌شوند تاثیر زیادی از زیبایی در دکوراسیون داخلی شما به راحتی به چشم بیایند.
    • عامل بعدی تابلو و قاب عکس‌ها هستند که باید در انتخاب آن‌ها دقت لازم به عمل آید چرا که هماهنگی آنبا دکوراسیون داخلی حائز اهمیت است.
    • از دیگر عوامل موثر نورپردازی می‌باشد. رنگی که برای فضا و دیوارها انتخاب می‌کنید با رنگی که برای نور انتخاب می‌کنید می‌توانند به درستی انتخاب شوند تا نور فضا اذیت کننده نباشد. در این رابطه به انتخاب لوسترهای متنوعی که وجود دارد دقت کنید.
    • یکی دیگر از این عوامل کفپوش است که بسته به طرحی که انتخاب می‌کنید در نمای منزل بسیار موثر است. درصورتی که مایل به ایجاد فضایی صمیمانه باشید، مشاوران دکوراسیون داخلی دکورساز به شما استفاده از پارکت را پیشنهاد می‌کنند و درصورتی که فضای رسمی‌تری مورد نظر و مورد پسند شما باشد، استفاده از سنگ و سرامیک به شما پیشنهاد می‌شود.
    • گیاهان و گل‌های خانگی یا آپارتمانی از دیگر عواملی است که توجه به آن‌ها می‌تواند تاثیر به سزایی در دکوراسیون داخلی منزل شما داشته باشد. استفاده از آن‌ها موجب ایجاد طراوت خاصی در فضای خانه می‌شود. خوب است بدانید برخی گلدان‌ها را مختص فضای کلاسیک طراحی کرده اند. بسته به طرحی که برای دکوراسیون خود انتخاب می‌کنید گلدان گیاهان مورد نظر را با طرح انتخابی‌تان هماهنگ کنید.

    در نهایت توصیه‌ای که مشاور دکوراسیون داخلی دکورساز به شما می‌کند این است که گران بودن مطلقاً به معنی زیبایی نیست. خریدن وسیله‌های صرفاً گران به معنای شیک و زیبا شدن دکوراسیون داخلی منزل نیست. چه بسا ممکن است وسایل لوکس و گران قیمتی را می‌خرید که شاید حتی با طرح دکوراسیون شما همخوانی نداشته باشد. بنابراین، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و وسایل ساده‌تر هم می‌توانند در برخی مواقع به زیبایی دکوراسیون شما کمک کنند؛ خصوصاً در طرح مدرن.

    کلام آخر

    در این مقاله خواندیم که مشاور دکوراسیون داخلی آنلاین کیست و چه خدماتی به شما ارائه می‌دهند. مشاورین برتر دکوراسیون داخلی دکورساز به صورت آنلاین و یا غیرآنلاین می‌توانند به شما در زمینه طراحی و چیدمان شیک و مناسب دکوراسیون داخلی منزل یا شرکت شما خدمات ارائه دهند. سابقه انجام پروژه‌های متنوع و ارائه مشاوره برتر جهت کسب اطلاعات مورد نیازتان در مجموعه دکورساز تضمینی خواهد بود.

    نمونه کارهای مجموعه دکورساز

     

    مشاوره رایگان دکوراسیون داخلی دکورساز

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    20% تخفیف برای اولی ها

    برای مشاوره رایگان کافیست شماره خود را بنویسید
    ارسال شماره
    دکور ساز یعنی زندگی جدید
    close-link
    تماس مستقیم با کارشناس