گروه معماری دکورساز مجری بازسازی و نوسازی خانه، ویلا ، آپارتمان، مغازه و منزل

|

شرکت بازرگانی شیمی آذین، تولیدکننده و پخش‌کننده عمده مواد اولیه کامپوزیت و فایبرگلاس

  • برای بازسازی منزل در ونک به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ در بخش پیش در رابطه با اینکه بازسازی چیست صحبت کردیم. بعد از آن سراغ انواع بازسازی رفتیم، که فهمیدیم برای شروع بازسازی یک بنا ابتدا باید به وسیله متخصصین این قسمت مشخص کنیم که بازسازی خانه ما از چه نوعی است و مرتبط با آن نوسازی خانه خود را شروع کنیم. در این مقاله قصد داریم که به تکنیک های بازسازی منزل در ونک بپردازیم. پس با ما همراه باشد.

    Contents

    ارائه با کیفیت کارها

    انجام کارها در سریع‌ترین زمان

    دارای خدمات پس از فروش

    تجربه بسیار بالا در زمینه بازسازی

    تکنیک های بازسازی منزل در ونک

    35

    ونک در منطقه ۳ تهران قرار دارد و در شمال غربی آن واقع شده است. بیشتر بافت خانه ها در این منطقه نوساز است ولی خب قسمت های قدیمی در آن دیده می شود. بیشتر ساکنین و مالکین این منطقه از تهران افرادی هستند که به بخش های داخلی منزل خود اهمیت زیادی می دهند و حساسیت زیادی برای زیبا جلوه دادن خانه خود دارند. پس برای داشتن یک بازسازی جذاب و بی نقص با دکورساز همراه باشید.

    نقش آشپزخانه در بازسازی منزل در ونک

    از آنجایی که آشپزخانه در خانه های ایرانی نقش جذابی دارد، خانم های خانه دار مخصوصا حساسیت زیادی روی نحوه طراحی و چیدمان آن دارند.

    بازسازی آشپزخانه

    242

    نکات طلایی در نوسازی آشپزخانه

    یکی از نکات مهم در نوسازی آشپزخانه، محل قرار گرفتن کابینت ها، یخچال، گاز، ماشین لباس شویی یا ظرف شویی می باشد. مثلا یکی از جا به جایی های تاثیرگذار در نوسازی این است که، بهتر از جای ماشین ظرف شویی در کنار سینک باشد. یا اینکه کابینت ها به نحوی طراحی شوند تا از کوچک ترین بخش ها هم بتوان بهترین استفاده ها را کرد. در واقع ما باید بازسازی را طوری انجام بدهیم که تا جای ممکن نیاز مشتری را برآورده کنیم.

    نقش اتاق خواب در بازسازی منزل در ونک

    مهم ترین قسمت در بازسازی اتاق خواب، سرویس خواب است. در خرید سرویس توجه کنید که معیار ما تنها زیبایی آنها نیست، بلکه باید طبی باشند و سلامتی ما را به خطر نیندازند. سبکی که در آن می خواهید سرویس خوابتان را انتخاب کنید، باید از سبک کل خانه پیروی کند. مثلا اگر اگر سبکی که برای طراحی خانه تان انتخاب کردید مدرن یا مینیمال است، سبک اتاق خوابتان هم باید همان باشد.

    28

    بازسازی اتاق خواب

    پرده اتاق خواب

    امروزه تنوع پرده ها بسیار افزایش یافته است و به یک موضوع مهم در طراحی خانه تبدیل شده است. در انتخاب پرده توجه داشته باشد که از سبک موردنظرتان پیروی کند. اگر اتاق خواب نسبتا کوچکی دارید، سعی کنید از طرح های ساده استفاده کنید، زیرا پرده هایی که طرح های شلوغ دارند باعث کوچک نشان دادن اتاق خواب شما می شوند و اتاق شما دلگیر به نظر خواهد رسید.

    رنگ اتاق خواب

    سعی کنید برای این قسمت از رنگ هایی استفاده کنید که به شما حس و حال خوبی می دهند و از سلیقه شما پیروی می کنند. در انتخاب رنگ، پرده ها و سرویس اتاق سعی کنید هوشمندانه عمل کنید چون شما قرار است در این مکان از خانه خود به دنبال آرامش باشید و استفاده از رنگ های تند و جیغ می تواند نتیجه ای عکس به همراه داشته باشد.

    روانشناسی رنگ در بازسازی

    27

    زیباسازی پذیرایی در بازسازی منزل در ونک

    در این قسمت نحوه چیدمان مبل ها اهمیت زیادی دارد.
    اولا سعی کنید که اتاق نشیمن شما از فضا و نور کافی برخوردار باشد. همچنین در چیدن مبل ها دقت کنید که
    نه زیاد از هم دور باشند که ارتباط افراد با هم سخت باشد و نه خیلی به هم نزدیک باشند که خانه درهم و شلوغ به نظر رسد.

    زیباسازی پذیرایی

    خرید وسیله متناسب با ابعاد خانه

    برای خرید وسایل نو به ابعاد خانه توجه زیادی داشته باشید. اگر قسمت هال و پذیرایی شما کوچک است، سعی کنید از وسیله های تزئینی کمی استفاده کنید تا خانه کوچک تر جلوه نکند. هم چنین از خریدن مبل هایی که سایز بزرگی دارند و جای زیادی می گیرند خودداری کنید. مثلا سعی کنید از مبلمانی استفاده کنید که تعداد کمی دارند و سایزشان کوچک است.

    سخن آخر

    در این مقاله با نحوه بازسازی منزل در ونک آشنا شدیم. به تکنیک های گفته شده در بخش بازسازی توجه کنید و آن ها را در مراحل عملیاتی خود اجرا کنید تا یک بازسازی خوب و بی نقصی داشته باشید. برای گرفتن مشاوره و استفاده از تجربه های عالی مجموعه ما می توانید در این قسمت کلیک کنید. برای دیدن موارد بازسازی منزل در ونک می‌توانید به بخش پروژه‌ها مراجعه کنید.

     

    مشاوره رایگان دکوراسیون داخلی

    درخواست مشاوره رایگان

    Consulting1

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۷ رای

    20% تخفیف برای اولی ها

    برای مشاوره رایگان کافیست شماره خود را بنویسید
    ارسال شماره
    دکور ساز یعنی زندگی جدید
    close-link
    تماس مستقیم با کارشناس