گروه معماری دکورساز مجری بازسازی و نوسازی خانه، ویلا ، آپارتمان، مغازه و منزل

|

شرکت بازرگانی شیمی آذین، تولیدکننده و پخش‌کننده عمده مواد اولیه کامپوزیت و فایبرگلاس

همه چیز درباره بازسازی ویلا لواسان

همه چیز درباره بازسازی ویلا لواسان
  • بازسازی ویلا لواسان را افراد زیادی برای مصارف شخصی یا به قصد فروش و به عنوان یک نوع بیزینس انجام می‌دهند. ما در شرکت بازسازی دکورساز تصمیم گرفتیم تا نکات و ایده‌هایی جهت بازسازی ویلا لواسان را برای شما بازگو کنیم تا بتوانید به خوبی در این راه گام بردارید. صاحبان و پیمانکاران که قصد بازسازی ویلا در لواسان را دارند می‌توانند با همکاری با شرکت معماری دکورساز در اسرع وقت و با هزینه‌ای معقول این کار را انجام دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان مربوطه تماس گرفته و در رابطه با بازسازی ویلا لواسان راهنمایی‌ کسب کنید. پس با ما تا آخر مقاله همراه باشید.

     

    بازسازی ویلا لواسان

    بازسازی ویلا لواسان

    بازسازی ویلا لواسان

    بازسازی ویلا لواسان

    بازسازی ویلا لواسان

    Contents

    دلایل اهمیت بازسازی ویلا لواسان

    بازسازی ویلا لواسان از چه منظرهایی دارای اهمیت می‌باشد؟ ابتدا بهتر است که به خود منطقه‌ی لواسان اشاره کنیم که یک محدوده‌ی ییلاقی در فاصله‌ی ۲۰ دقیقه‌ای – و اگر ساکن شرق تهران باشید حدودا ۱۰ دقیقه‌‌ای تهران قرار گرفته است که دارای مناطق گردشگری و استراحتی زیادی می‌باشند که از دیرباز محل ساخت و ساز ویلاهای ییلاقی می‌باشد. همچنین لواسان دارای مراکز تفریحی و خدماتی زیادی مانند کافه، رستوران،‌ بیمارستان، پمپ بنزین و … می‌باشد که به سهولت می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت.

    همانطور که گفته شد لواسان از زمان‌های قدیم محل ساخت ویلا بوده که به مرور زمان این ویلاها فرسوده شده و دچار آسیب‌هایی گشته‌اند به همین دلیل بازسازی ویلا لواسان از نظر بالا بردن کیفیت سازه و رفع خرابی‌ها دارای اهمیت می‌باشد.

     

    بازسازی ویلا لواسان

    بازسازی ویلا لواسان

     

    لواسان منطقه‌ای با آب و هوای مطلوب می‌باشد که همه ساله پذیرای مسافران زیادی است. داشتن یک ویلا در این منطقه‌ی ییلاقی خوش آب و هوا می‌تواند محلی باشد تا ساعات خوشی را در کنار خانواده و دوستان خود تشکیل دهید. ولی داشتن یک ویلای کثیف، زشت و از ظاهر افتاده با امکانات کم ممکن است که نتواند آن انتظاراتی که شما را دارید را برآورده سازد. پس در نظر داشته باشید که بازسازی ویلا لواسان از نظر پرداختن به ظاهر ویلا نیز اهمیت دارد. همچنین می‌توان به آن امکاناتی اضافه نمود که باعث شود استفاده‌های بهتر و بیشتری از آن داشته باشید و بازسازی ویلا لواسان را یک اقدام لازم به شمار آورد.

     

    بازسازی ویلا لواسان

     

    خدمات بازسازی ویلا در لواسان

    بسیاری از افراد به دنبال رسیدن به این پاسخ هستند که بازسازی ویلا لواسان شامل چه مواردی می‌شود؟ با هم به تعدادی از خدمات بازسازی ویلا در لواسان می‌پردازیم.

    خدمات بازسازی ویلا لواسان به طور کلی به دو مورد تقسیم می‌شوند:

    1. بازسازی زیربنا که از نظر فنی به بازسازی ویلا لواسان می‌پردازد.
    2. بازسازی روبنا که به ظاهر و اضافه کردن امکانات در بازسازی ویلا لواسان می‌پردازد.

     

    بازسازی ویلا لواسان

    بازسازی ویلا لواسان

    بیشتر بخوانید: ۱۰ مدل از جذاب ترین بازسازی نما ساختمان قدیمی

    بازسازی ویلا لواسان قسمت زیربنا

    قبل از پرداختن به زیباسازی ویلا و اضافه کردن امکانات باید به موارد فنی پرداخت تا کیفیت سازه را بالا برده و آسیب‌ها را رفع و رجوع کرد.  این موارد به شرح زیر می‌باشد:

    • تخریب و جمع آوری نخاله‌ها و ضایعات
    • تغییر نقشه کشی و کم و اضافه کردن بخش‌هایی در بازسازی ویلا لواسان (در صورت نیاز)
    • ترمیم اسکلت‌ها و ستون‌های فلزی که دچار زنگ زدگی و آسیب شده‌اند.
    • بازسازی و مرمت لوله‌کشی‌ها و مجراهای آب
    • بازسازی تاسیسات آبی، تهویه و وسایل گرمایشی و سرمایشی
    • رفع نم‌زدگی و خرابی‌های سقف
    • ترمیم دیوارها
    • بازسازی کفپوش
    • تعویض یا ترمیم سیم‌کشی برق و تاسیسات برقی
    • تعویض چهارچوب درب و پنجره‌ها.

     

    EV BD10121631

     

    بازسازی ویلا لواسان قسمت روبنا

    مراحل بازسازی ویلا در لواسان برای زیبا‌تر شدن و رسیدگی به ظاهر آن از جمله موارد زیر می‌باشد:

    • نقاشی و گچ‌کاری دیوار و سقف
    • بازسازی نما ساختمان
    • نورپردازی
    • بازسازی محوطه‌ی ورودی
    • بازسازی حیاط
    • قرار دادن درب ورودی
    • کاشت گیاهان و درختان
    • تغییر وسایل مانند شیرآلات و مبلمان
    • ساخت استخر خانگی
    • ساخت روف گاردن، شیروانی یا …
    • قرار دادن آلاچیق
    • ساخت آبنما

     

    بازسازی ویلا لواسان

     

    مطمئنا ایده‌های جذاب دیگری نیز برای بازسازی ویلا لواسان وجود دارد که با مشورت با تیم بازسازی خود می‌توانید آن‌ها را پیاده سازی کنید. ولی به طور کلی تیم بازسازی دکورساز قادر به انجام دادن تمامی خدمات مربوط به زیربنا و روبنا در بازسازی ویلا لواسان می‌باشد.

     

    بازسازی ویلا لواسان

     

    بیشتر بخوانید: ایده هایی مدرن برای بازسازی ویلا کردان

    به یاد داشته باشید که سبک معماری و بازسازی ویلا در لواسان نیز حائز اهمیت می‌باشد. انتخاب این سبک با خود شما و بسته به شرایط ویلای شما می‌باشد. این امکانات برای هر دو سبک مدرن و کلاسیک قابل استفاده می‌باشد ولی شکل و مدل هر یک از این خدمات به نسبت سبک معماری متفاوت می‌باشد. برای مثال در بازسازی ویلا لواسان به سبک کلاسیک بیشتر از المان‌های لوکس و تجملی استفاده می‌شود. مثلا برای نورپردازی از لوسترهای بلند، برای دیوارها از گچ‌بری‌های متنوع و برای بازسازی نما از سنگ‌های قیمتی بهره می‌برند تا ظاهر هرچه لوکس‌تر و مجلل‌تری برای خود تهیه فرمایید.

     

    بازسازی ویلا لواسان

     

    در عوض در بازسازی ویلا لواسان به صورت مدرن تمرکز بیشتر بر ایجاد زیبایی در کنار سادگی می‌باشد. اما سادگی بازسازی ویلا در لواسان به صورت مدرن به معنی لختی دیوار و خالی گذاشتن فضا نمی‌باشد بلکه به معنی استفاده از المان‌هایی با ظاهر مینیمال می‌باشد. برای مثال در امر نورپردازی بیشتر از ال‌ ای دی‌ها و لوستر‌های مدرن استفاده می‌شود و برای طراحی نما و دیوارها از متریال‌های شیک و بادوام مانند ترموود استفاده می‌شوند.

     

    بازسازی ویلا لواسان

    بازسازی ویلا لواسان

     

    برآورد هزینه بازسازی ویلا لواسان

    یکی از دغدغه‌ها و چالش‌هایی که به سراغ افرادی که قصد بازسازی ویلا لواسان را دارند می‌آید، هزینه‌ها و مخارج آن می‌باشد. برنامه ریزی و تعیین بودجه برای بازسازی ویلا لواسان یکی از اولین اقداماتی است که باید انجام دهید. برای این کار می‌توانید با یک کارشناس حرفه‌ای در این زمینه ارتباط برقرار کنید تا برای شما قسمت‌هایی که از نظر فنی و زیبایی نیازمند بازسازی می‌باشد را برای شما مشخص کرده و نرخ هزینه‌ی بازسازی ویلا لواسان را برای شما برآورد کند.

     

    بازسازی ویلا لواسان

    بازسازی ویلا لواسان

     

    اما به طور کلی هزینه‌ی بازسازی ویلا لواسان عمدتا به صورت متری محاسبه می‌شود ولی استراتژی‌های متفاوتی جهت برآورد هزینه بازسازی ویلا لواسان موجود می‌باشد. برای مثال شما می‌توانید از یک پیمانکار دعوت کرده و او نیز پس از بازرسی ویلا قیمت کلی بازسازی ویلا لواسان را برای شما محاسبه می‌کند البته باید گفت که این راهکار دارای ریسک‌هایی نیز می‌باشد و ممکن  است هزینه‌های بیشتری در آخر کار روی دست  شما بگذارد.

    مقدار آسیب و خرابی‌های ویلا، موقعیت مکانی آن و سال ساخت نیز در برآورد هزینه بازسازی ویلا در لواسان تاثیرگذار است. بهترین راه برای استعلام قیمت‌ها تماس با کارشناسان تیم معماری دکورساز می‌باشد تا قیمت‌های به روز و جدید را با توجه به شرایط به شما ارائه دهند.

     

    بازسازی ویلا لواسان

    بازسازی ویلا همراه با  گروه معماری دکورساز

    یکی از نکات مهم جهت بازسازی ویلا لواسان مدت زمانی است که بازسازی طول می‌کشد. مطمئنا همه‌ی کسانی که قصد بازسازی ویلا در لواسان را دارند یکی از مهمترین  معیارها برای آن‌ها بازه‌ی زمانی است که بازسازی طول خواهد کشید. برای کم شدن هرچه بیشتر زمان بازسازی و هزینه‌های مربوط به آن بهتر است که با یک تیم حرفه‌ای مانند گروه معماری دکورساز همکاری کنید، همه‌ی خواسته‌ها و انتظارات خود را برای آن‌ها بیان کنید و وظیفه‌ بازسازی ویلا لواسان را به آن‌ها بسپارید. مطمئن باشید  در‌ آخر کار از نتیجه راضی خواهید بود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    20% تخفیف برای اولی ها

    برای مشاوره رایگان کافیست شماره خود را بنویسید
    ارسال شماره
    دکور ساز یعنی زندگی جدید
    close-link
    تماس مستقیم با کارشناس