گروه معماری دکورساز مجری بازسازی و نوسازی خانه، ویلا ، آپارتمان، مغازه و منزل

|

شرکت بازرگانی شیمی آذین، تولیدکننده و پخش‌کننده عمده مواد اولیه کامپوزیت و فایبرگلاس

ایده هایی مدرن برای بازسازی ویلا کردان

ایده هایی مدرن برای بازسازی ویلا کردان
  • بازسازی ویلا کردان شامل چه مواردی می‌شود؟ چه اقداماتی باید برای آن انجام داد؟ در این روزهایی که قیمت مسکن و ملک افزایش روزانه‌ای دارد بازسازی ویلا کردان به عنوان بازسازی ویلای قدیمی یک کار مرسوم و رایج می‌باشد. همچنین از آنجایی که ویلا یک ملکی است که برای تفریح و دورهمی‌ها استفاده می‌شود بهتر است که همواره ظاهر شیک و لوکس خود را حفظ کند و هر از چندگاهی باید که قسمت‌هایی از آن را که دچار خرابی و آسیب‌ شده‌اند را ترمیم و بازسازی نمود. ما در این مقاله از دکورساز سعی داریم تا نکات و اصولی که برای هرچه بهتر شدن بازسازی ویلا کردان شود را برای شما شرح دهیم.

    بازسازی ویلا کردان

    بازسازی ویلا کردان

    برای مطالعه بیشتر : همه چیز درباره بازسازی ویلا لواسان

    بازسازی ویلا کردان

    بازسازی ویلا کردان

    بازسازی ویلا کردان

    بازسازی ویلا کردان

    برای مطالعه بیشتر: بازسازی ساختمان قدیمی! یک شروع دوباره

    Contents

    انواع بازسازی ویلا کردان

    شاید از خود بپرسید که مگر بازسازی هم انواعی دارد؟ بله بازسازی به طور کلی سه نوع دارد که باید با توجه به نیازها و خواسته‌هایتان دست به انتخاب نوع بازسازی ویلا کردان بزنید.

    1. بازسازی سطحی: در این مدل بازسازی اقدامات زیادی لازم به انجام دادن نیست. به اصطلاح دستی به سر و روی بعضی از بخش‌های ویلا می‌کشند و از نظر ظاهری کمی به آن رسیدگی می‌کنند. بازسازی ویلا کردان به صورت سطحی شامل ترمیم و دیوارها، کفپوش و سقف می‌شود. همچنین بخش‌های دیگری مانند سرویس بهداشتی و آشپزخانه نیز مورد بازسازی قرار می‌گیرند.
    2. بازسازی عمومی: در این روش بازسازی ویلا کردان اقدامات بیشتری صورت می‌گیرد که شامل موارد زیر می‌شوند:
    • نقاشی و ترمیم دیوارها و سقف
    • بازسازی سرویس بهداشتی و حمام
    • ترمیم کفپوش
    • بازسازی و تعویض چهارچوب پنجره‌ها و درب‌های ورودی
    • نصب کمد دیواری
    • بازسازی آشپزخانه (بازسازی کابینت‌ها و سینک و …)
    • تخریب بخش‌هایی از ویلا و جمع آوری حمل و نقل
    1. بازسازی کامل: اگر بازسازی ویلا کردان را به قصد تغییرات گسترده انجام می‌دهید یا اگر هدفتان اضافه کردن اتاق‌ها یا بخش‌های دیگری می‌باشد یا اینکه می‌خواهید تغییراتی در نقشه کلی ساختمان ایجاد کنید باید به سراغ بازسازی ویلا کردان کامل بروید. در این مدل از بازسازی رویه کار به این صورت است که از سازه تنها اسکلت آن باقی می‌ماند و باقی بخش‌ها به کلی تغییر می‌کند.

    بازسازی ویلا کردان

    اقدامات زیادی هست که برای بازسازی ویلا کردان می‌توانید انجام دهید که در ادامه به تعدادی از آن‌ها می‌پردازیم.

    ایده بازسازی ویلا کردان

    ایده‌های زیادی از بازسازی ویلا کردان وجود دارد. چرا که به طور کلی ویلا یک ملک با مساحت زیاد است که دست شما در ایجاد تغییرات و احداث بخش‌های متنوع بازتر از بازسازی خانه قدیمی می‌باشد.  در این بخش از نوشته صرفا ایده‌هایی جهت بهتر شدن ظاهر و امکانات در بازسازی ویلا کردان برای شما شرح داده خواهد شد و در قسمت‌های بعدی از اهمیت بازسازی ویلا کردان در جهت بهتر شدن کیفیت سازه، جلوگیری از بروز خطرات احتمالی و رفع آسیب‌ها و فرسودگی‌ها می‌باشد.  ایده‌هایی که جهت بازسازی ویلا کردان می‌توانید از آن استفاده کنید به شرح زیر می‌باشد:

    بازسازی ویلا کردان

    بازسازی قسمت ورودی و حیاط ویلا کردان

     اولین بخشی که افراد با آن مواجه می‌شوند ورودی و محوطه‌ی بیرونی می‌باشد. در بازسازی ویلا کردان باید که توجه ویژه‌ای به این قسمت داشته باشید. برای هرچه بهتر شدن این قسمت می‌توانید از درخت‌ها و گیاهان تزئینی استفاده نمایید و برای قسمت کفپوش از سنگ‌فرش یا سنگ‌های ریز تزئینی استفاده کنید. جاگذاری نیمکت‌ و حتی آلاچیق را از یاد نبرید.  به نورپردازی نیز در این قسمت از بازسازی ویلا کردان بایستی که توجه زیادی نمود چرا که جلوه‌ی ویژه‌ای به نمای ورودی ویلا می دهد. قرار دادن یک درب ورودی شیک و لوکس شما را چند مرحله در جذاب‌تر شدن ویلاتان جلو می‌اندازد.

    بازسازی ویلا کردان

    اگر می‌خواهید که در حیاط ویلا یک فضای خوبی برای نشستن ایجاد کنید می‌توانید از یک آلاچیق بهره ببرید که یک فضای مسقف برای خود ایجاد کنید و با گذاشتن امکانات مختلف مانند باربیکیو و تخت چوبی و … می‌توانید اوقات خوشی برای خود خلق کنید.

    همچنین ساخت استخر خانگی جهت آبتنی در فصول گرم، که مناسب‌ترین زمان برای رفتن به ویلا می‌باشد، می‌تواند ایده‌ی جذابی باشد و باعث ساخت لحظات شادی می‌شود.

     

    بازسازی ویلا کردان

    برای مطالعه : هر آنچه در رابطه با بازسازی خانه قدیمی در تهران باید بدانید…

    بازسازی ویلا کردان قسمت پذیرایی

    در این  قسمت از بازسازی ویلا کردان وارد ویلا شده‌ و به بازسازی پذیرایی می‌پردازیم. ابتدا درب‌ها و قاب پنجره‌ها را تغییر می‌دهیم و حتی می‌توانید از قاب‌های چوبی برای شیک‌تر شدن پنجره‌ها استفاده کنید.

    در اقدام بعدی شروع به نقاشی دیوارها می‌کنیم. معمولا از رنگ سفید در نقاشی دیوارها استفاده می‌شود اما شما می‌توانید از رنگ‌های دیگری نیز بهره ببرید. اما توصیه می‌شود که از همان رنگ سفید استفاده کنید و یک دیوار را به دلخواه با طراحی و رنگ‌های فانتزی، خاص‌تر کنید.

     

    بازسازی ویلا کردان

     

    انتخاب متریال مناسب جهت استفاده در کفپوش به عهده‌ی شما می‌باشد و با توجه به سلیقه‌ و سبک بازسازی ویلا کردان مورد نظرتان می‌توانید یکی از متریال‌های موجود در بازار را انتخاب کنید. گزینه‌های پیش روی شما شامل موارد زیر می‌باشد:

    • سرامیک: جزو مصالح پراستفاده و مقاوم می‌باشد که اغلب به رنگ سفید می‌باشند و به دلیل براقیت زیاد آن موجب انعکاس نور می‌شود و ویلا را دلبازتر نشان می‌دهد. این متریال به نسبت دیگر مصالح موجود از قیمت پایین‌تری برخوردار است و نصب آن آسان‌تر می‌باشد.
    • سنگ: استفاده از سنگ برای کفپوش پذیرایی خیلی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و بخش‌های کوچک‌تری مانند آشپزخانه یا بالکن را با سنگ می‌پوشانند. از ویژگی‌هایی این متریال می‌توان به زیبایی، استحکام و تنوع در طرح‌ها اشاره کرد ولی به دلیل قیمت بالا و امکان شکستگی و مقاومت کم در برابر سرما و دیگر مشکلات استفاده‌ی کمتری دارد.
    • پارکت: پارکت یک متریال شیک و زیبا می‌باشد که جلوه‌ی خاصی به ویلا می‌دهد. پارکت احساس آرامش‌ را با خود به همراه دارد. ولی باید بدانید که پارکت از آنجایی که جنس چوبی دارد در برابر آب و رطوبت آسیب‌پذیر می‌باشد و باید دقت کنید که نباید برخورد مستقیم با آب داشته باشد. مع‌ذلک شست و شوی آن کار سختی نیست و به آسانی لکه‌ها و کثیفی‌های روی آن پاک می‌شوند.

     

    بازسازی ویلا کردان

     

    برای پذیرایی خود باید نورپردازی ویژ‌‌ه‌ای را در نظر بگیرید چرا که بیشترین استفاده را به نسبت بخش‌های دیگر دارد و محل جمع شدن افراد و دوهمی‌ها می‌باشد پس باید به خوبی آن را روشن نمایید و نقاط تاریکی نباید در آن وجود داشته باشد چرا که باعث کوچک‌تر دیده  شدن متراژ ویلا و بی استفاده ماندن آن‌ها می‌شود.

    در ضمن وسایل و اکسسوری‌های تزئینی را از یاد نبرید. استفاده از گلدان‌های بزرگ، تابلو‌های نقاشی، مجسمه‌ها، مبلمان راحتی مناسب و دیگر وسایل می‌تواند از ایده‌های جذابی باشد برای بهتر شدن بازسازی ویلا کردان شما.

     

    بازسازی ویلا کردان

    برای مطالعه: بازسازی چیست؟

    بازسازی ویلا کردان قسمت آشپزخانه

    آشپزخانه یکی از مهمترین قسمت‌های بازسازی ویلا کردان می‌باشد.  این بخش از خانه را قلب آن می‌دانند چرا که نمود جریان زندگی می‌باشد. برای هرچه شیک‌تر شدن آشپزخانه در بازسازی ویلا کردان باید که حتما به کابینت‌ها توجه خاصی کنید چرا که جلوه‌گر اصلی آشپزخانه می‌باشد. انتخاب کابینت‌ها مربوط به سبک معماری آن می‌باشد امروزه کابینت‌های مدرن با رنگ‌هایی چون سفید و طوسی بسیار پرطرفدار شده است. پس از انتخاب کابینت‌ها باید سینک و دیگر وسایل مورد نیاز را تهیه کنید و در آن قرار دهید.

    آشپزخانه قسمتی است که همواره باید تمیز و پاکیزه باشد به همین جهت باید از متریالی در کفپوش آن استفاده کرد که امر تمیزکاری آن کار دشواری نباشد. پیشنهاد ما به شما استفاده از سرامیک‌ می‌باشد که در کنار شیک بودن قابلیت تمیزکاری راحتی دارد.

     

    بازسازی ویلا کردان

    دلایل بازسازی ویلا کردان

    فرقی ندارد که برای خود قصد بازسازی ویلا کردان را دارید یا می‌خواهید که آن را با قیمت بالاتری به فروش برسانید. در هر صورت باید که به ترمیم و بازسازی قسمت‌های آسیب دیده به خوبی بپردازید تا کیفیت بالای ساخت ویلا هم برای شما لحظات مطلوب را برایتان رقم بزنید و هم بتوانید آن را به خوبی به فروش برسانید. قسمت‌هایی که نیاز به ترمیم فنی دارند از جمله موارد زیر می‌باشند:

    • بازسازی لوله کشی
    • بازسازی سیم کشی
    • تعویض سیستم تهویه
    • بازسازی سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی
    • تعویض شیر آلات
    • بازسازی کفپوش
    • بازسازی لوله‌کشی گاز
    • ترمیم و نقاشی دیوارها
    • بهبود اسکلت‌ها و پایه‌های فلزی

     

    بازسازی ویلا کردان

     

    سخن آخر

    بازسازی ویلا کردان یک ایده‌ی جذاب و کارآمد می‌باشد که باعث می‌شود اوقات خوشی را برای خود و خانواده و دوستان خود بسازید. ما در این مقاله نکاتی درباره‌ی بازسازی ویلا کردان را بیان کردیم که چگونه با تغییراتی چون ترمیم و نقاشی دیوارها، انتخاب کفپوش مناسب، ساخت استخر خانگی و … بتوانید یک بازسازی ویلا کردان جذاب برای خود داشته باشید. اما باید بدانید که برای این کار نیاز به یک تیم حرفه‌ای بازسازی دارید و قبل از شروع و اقدام به بازسازی باید از طراحان و ناظران متخصص در این زمینه استفاده نمایید و کار بازسازی را به نیروهای مجرب بسپارید. تیم بازسازی دکورساز با داشتن متخصصان و کادر حرفه‌ای می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر و قیمت‌ها با کارشناسان مربوطه‌ی سایت ما تماس حاصل فرمایید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    20% تخفیف برای اولی ها

    برای مشاوره رایگان کافیست شماره خود را بنویسید
    ارسال شماره
    دکور ساز یعنی زندگی جدید
    close-link
    تماس مستقیم با کارشناس